Valkyria Chronicles 2 får multiplayer

Robot
Medlem
Valkyria Chronicles 2 får multiplayer

Ett skäl till att man måste skaffa sig en psp nu alltså.

Medlem

undra om det kommer en fortsättning på animen nu då


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Kan bara säga att Valkyria Chronicles är ett måste-spel om man äger en ps3. Missa det inte, det är en guldklimp.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Blir besviken på att det kommer till PSP. Köpte ett PS3 för att spela orginalet för en jävla massa pengar, och nu måste jag alltså köpa en PSP oxå för att få spela nästa del? Blä!


signatur
Medlem
Skrivet av Tybalt:

Kan bara säga att Valkyria Chronicles är ett måste-spel om man äger en ps3. Missa det inte, det är en guldklimp.

Ord!

Själv blev jag också rätt besviken på att tvåan bara kommer till PSP. Bärbart är väl sjuhelvetes stort i Japan dock.

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av Tybalt:

Kan bara säga att Valkyria Chronicles är ett måste-spel om man äger en ps3. Missa det inte, det är en guldklimp.

Ord!

Själv blev jag också rätt besviken på att tvåan bara kommer till PSP. Bärbart är väl sjuhelvetes stort i Japan dock.

Dock ryktas det om att det kan mycket väl dyka upp en version på Ps3 igen. Time will tell.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ettan är ett fantastiskt spel men om 2:an bara kommer på PSP så är det nog en hel del kunder som överger denna spelserie.

1
Skriv svar