Left 4 Dead har fått en ny kampanj

Robot
Medlem
Left 4 Dead har fått en ny kampanj

Gött som fan.

Medlem

Ehm great... "Server is currently to busy" är vad jag får från Steam när jag försöker starta spelet.. antar att alla försöker uppdatera eller nåt...

Medlem

Awesome.

Fortfarande horigt av Valve att släppa L4D2 så snabbt inpå. Frågan är dock hur många som kommer köpa det. Alla har ju redan ett mättat L4D behov just nu?

Inaktiv

Lol, nu kanske alla åh-nej-varför-gör-dom-ett-l4d2-och-inte-släpper-det-som-ett-dlc-till-första skrikare tysta tills dom spelat sönder nya kampanjen...


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

Ja, servrarna verkar onekligen vara upptagna just nu.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det är så lustigt att folk sitter och grinar över att Valve släpper ett L4D2 så "snabbt".. HERREGUD?! Har ni inget vettigare att gnälla över?
När Activision pumpar ut alla sina cod-spel så är det minsann inte så mycket gnäll..
Plus, ingen tvingar er att köpa det.. och gnäll inte heller över att " det kommer bli mindre folk som lirar ettan ". För det kommer det ändå bli när det kommer nya spel överhuvudtaget..

Medlem

too late. redan trött på l4d.


signatur

Rawr

Inaktiv
Skrivet av Hix0r:

Det är så lustigt att folk sitter och grinar över att Valve släpper ett L4D2 så "snabbt".. HERREGUD?! Har ni inget vettigare att gnälla över?
När Activision pumpar ut alla sina cod-spel så är det minsann inte så mycket gnäll..
Plus, ingen tvingar er att köpa det.. och gnäll inte heller över att " det kommer bli mindre folk som lirar ettan ". För det kommer det ändå bli när det kommer nya spel överhuvudtaget..

word


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

Gott mos


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Medlem

50% rabatt på l4d också i 3 dagar - 15€ för den som är sugen...


signatur
Medlem

"Kampanjen" tyckte jag var lite kort. Enbart 2 banor.

Tummen upp för zombie-pimp-bilen, Versus-optimering, howitzer-skjutandet och det faktum att det är nytt content.

Medlem
Medlem

bara jag som fastade på 99%?

Inaktiv

Nice, håller på att ladda ner det nu. Någon som vill lira? Adda mej på steam i såna fall: Captain Gooseberry


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

CX
Medlem
Skrivet av Puddy:

"Kampanjen" tyckte jag var lite kort. Enbart 2 banor.

Tummen upp för zombie-pimp-bilen, Versus-optimering, howitzer-skjutandet och det faktum att det är nytt content.

+1

Medlem
Skrivet av CX:

+1

-1


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Nu blev jag glad.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av Hix0r:

Det är så lustigt att folk sitter och grinar över att Valve släpper ett L4D2 så "snabbt".. HERREGUD?! Har ni inget vettigare att gnälla över?
När Activision pumpar ut alla sina cod-spel så är det minsann inte så mycket gnäll..
Plus, ingen tvingar er att köpa det.. och gnäll inte heller över att " det kommer bli mindre folk som lirar ettan ". För det kommer det ändå bli när det kommer nya spel överhuvudtaget..

Jag tror att du har missuppfattat själva problemet. Poängen är inte att L4D2 kommer för snabbt, utan att det kommer för snabbt + att många spelare tydligen upplever det som om Valve fortfarande inte har fixat många av de problem L4D har, och i stället fokuserar på en uppföljare.

De flesta som klagar på L4D2 gör det alltså inte för att de ogillar idén med en uppföljare, utan för att de släpper en uppföljare i stället för att se till att ettan är färdig först.

Anledningen till att folk inte gnäller på CoD-spelen är för att många tycker att de känns mer genomarbetade och "färdiga" än L4D. Dessutom utvecklas CoD av två olika utvecklare som släpper varannan del, så att det kommer ett nytt CoD innebär inte att uppmärksamheten flyttas från det befintliga spelet.

Medlem

Meh. Var kort och inte så bra. Då tycker jag vissa community-skapade kampanjer är bättre. Ta en titt på "Coal'd Blood". Så jäkla impad jag är av den kampanjen, känns verkligen som man spelar en officiell kampanj.

Inaktiv

Ja den sög som bara den. Har sett user made banor som är galet mycket roligare. 40min första försöket på expert så var det klart. Den var kort, enkel och helt jävla onödig. Vapen ÖVERALLT! Nej ush! Valve har tappat stinget helt klart. TF2 går sönder mer och mer för varje patch de släpper och nu detta. Skärp er och jobba som ni ska!

Medlem

Haha vilket skämt.... Ja valve, detta visar ju verkligen på att ni lagt ner mycket tid och funderat länge på DLC till L4D. *sarkasm*

Medlem

meh.... nya kampanjen var väl sådär. Hade de gjort den som en vanlig 5 banors kampanj hade jag kunnat gilla den. Men 2 banor var lite för kort så den är sönderspelad redan.


signatur

"It's no that I'm lazy. It's just that I don't care"

Medlem

Fick ett gott råd av best_jeppe: När Steams servrar är upptagna och du inte kan ladda ner det senaste innehållet (som igår kväll), byt då nedladdningsland till Kambodja, Afrika, eller något liknande land, där datoranvändandet inte är så stort som där du bor, då laddar DLC:n ner direkt. Jag körde från Kambodja igår kväll, tog ca 20 min, men hellre långsam tankning än ingen alls.

Tack till Jeppe!

Crash Course är lite kort tycker jag, och lite för lätt!? Mycket vapen överallt, mycket granater och ammo. Kanske annorlunda i Versus - har inte testat det ännu. Annars är det här en bana som får köras på Expert enbart för att ge tillräckligt motstånd.


signatur

Det bekommer mig inte att världen är orättvis, så länge den är orättvis till min fördel.

Medlem

Tycker nya kampanjen var riktigt nice, alltid trevligt med nya achievements också. Kanske ska börja nöta spelet igen trots allt.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

nu blir man riktigt sugen på att skaffa L4D

Medlem

Trevlig liten kampanj. Kort var den men rolig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

såna här små korta borde dom ha släppt mer än 1 på nästan ett års tid.. lite snålt.

Medlem

Okej sämsta hittils, kort bana, vapen o piller överallt
Jobbar troligen på 2'an mer än de försöker hålla L4D vid liv


signatur

Illiud Latine dici non potest!

12
Skriv svar