Jee
Medlem
Testa Fable II

Har beställt Game of the Year utgåvan. Hoppas jag får det denna veckan.


signatur

Eller inte?

Medlem

När kommer det till PC då?
Inte för att det rör mig som har Xbox-versionen men vet att andra vill ha Pc-versionen.

äntligen får man testa


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Inaktiv

Köpte det till 360n så fort det släpptes, och nu funkar inte spelet längre sen en tid tillbaka. På ett ställa (samma ställe varje gång) hänger sig spelet. Funka fint att spela igenom första gången, man inte nu längre. Inget fel på 360n heller då den nyss va på lagning för RRoD... Många som skriver på internet att dom har samma problem med sitt Fable 2...


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

Får bli ett test, bara sett filmer från det.

Medlem

Hur då i 5 delar ?
Får man bara tillgång till en viss del av den kompletta världen i varje del eller kan mab bara göra vissa saker i varje del ?
Idiotiskt är det iaf,
kunde mycke väl kunna tänka mig att köpa Fable 2 på games on demand,
men blir den uppstyckad då lär inte varje del bli gratis och så måsta man vänta i x antal veckor innan man har hela spelet.

Medlem
Skrivet av CZorg:

Köpte det till 360n så fort det släpptes, och nu funkar inte spelet längre sen en tid tillbaka. På ett ställa (samma ställe varje gång) hänger sig spelet. Funka fint att spela igenom första gången, man inte nu längre. Inget fel på 360n heller då den nyss va på lagning för RRoD... Många som skriver på internet att dom har samma problem med sitt Fable 2...

testa att rensa 360n hårddisk cache, hade samma problem med Ninja Gaiden 2, observera att när du väl rensar cachen så måste du installera om alla eventuella updates som 360n hade osv.

http://www.joystiq.com/2006/06/09/xbox-360-hdd-cache-clear-co...

Medlem

Tycker detta sätt att släppa spel på är väldigt intressant. Man får testa första delen gratis och sedan betala om man tycker att det är intressant, istället för att betala en klumpsumma och upptäcka att fulla spelet suger. Skulle man sedan tröttna på spelet så är det ju bara att sluta köpa. Dock är det synd att man ska behöva vänta i sådana fall.


signatur

Videomupp

Medlem

Grymt har inte gett 2:an någon chans än. 1:an var i alla fall grymt kul, tråkigt att det tog slut

Ett av senaste års mest överskattade spel, alla kategorier? Blev aldrig mer än knappt godkänt för min del -- spelet erbjöd ju för tusan ingen utmaning alls.

Medlem

Jag provade första delen, jag är genuint glad att jag inte har köpt det än. Kontrollerna kändes oerhört wacky och som att de var en konstig fördröjning. Animationerna överlag var helt och hållet otroligt dåliga, sen hunden som får för sig att springa upp- och nerför 90-graders klippor. Sedan så var ju hela de här god vs elak-systemet lika överdrivet som ettan.

Jag gillade de inte alls. Slutligen så var ju klippningen av kapitlet helsämst - när man för första gången under spelupplevelsen får slå på något annat än insekter och se vad de egentligen fanns för AI. Nej du, sämre "demo" får man leta efter.

Överskattat var ordet Sebastian.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

men fan! har precis köpt det. Har iofs inte ångrat mej heller så ^^

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Ett av senaste års mest överskattade spel, alla kategorier? Blev aldrig mer än knappt godkänt för min del -- spelet erbjöd ju för tusan ingen utmaning alls.

Håller med, sjukt besviken på det :S

Medlem

Förstår inte alls varför vissa gnäller på Fable 2. Spelet är ett klockrent äventyr med strålande story och karaktärer! Skall definitivt testas av alla fans av fantasy och rollspel. Har själv collectors edition och båda expansionerna, längtar till 3an.


signatur

- r4z0r -

Inaktiv

Vilken kass timing, nu spelar man ju bara ODST

1
Skriv svar