Nytt från Counter-Strike-skapare

Robot
Medlem
Nytt från Counter-Strike-skapare

Det behövs ett spel att ta över efter CS och det här verkar riktigt bra eller så kanske MW2 tar över vem vet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Kommer jag hålla koll på.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Låter intressant.

Avstängd

Kan inte mer än att hålla med. Det ser verkligen ut som en bra ersättare

Medlem

Det ser ut som ett bra spel. Men jag tror att det blir ganska likt cs...
Men jag kan inte vänta att få testa det

Inaktiv

värkar coolt men tror aldrig att det kan ersätta CS. CS är så simpelt och enkelt att alla kan spela det. men när det komme in fler faktorer så blir det för komplicerat för att folk ska kunna njuta utan att tänka

Medlem

Låter bra men dock inte för plånboken då jag tycker att CS 1.6 funkar bra.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv
Skrivet av Marcon87:

värkar coolt men tror aldrig att det kan ersätta CS. CS är så simpelt och enkelt att alla kan spela det. men när det komme in fler faktorer så blir det för komplicerat för att folk ska kunna njuta utan att tänka

Det beror ju helt och hållet på hur du spelar cs. Cs på lite seriösare nivå är sjukt mycket tänkande, men jag förstår vad du menar

Tror inte heller det kommer komma något spel som tar över CS iaf inget som försöker efterlikna cs.

Medlem

detta blir intressant

Medlem

Valve håller ju redan på med Counter Strike 2 ... för dem som inte vet

Medlem

Ser bra ut, hoppas på rlease ganska snart och att det inte blir för dyrt.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Valve håller ju redan på med Counter Strike 2 ... för dem som inte vet

Gör de ju inte, källa på det? Vad jag vet så har Gabe sagt i en intervju att man ska maila honom om vilket man tyckte de skulle göra först av Portal 2 och Counter-Strike 2.

Medlem

Ser riktigt risigt ut. För mycket av en billig klon, t o m ett spel som CS:S ser bättre ut. Och förändringarna? Lite andra gisslor och hundar. Snabbare rundor. Små modifikationer.

Medlem

ja precis, som css fast med sämre grafik

Medlem

Tycker det är lite pinsamt, han hade en bra mod som han hade kunnnat ändra så den passade honom bättre men sen såg han att han kunde tjäna pengar och där kom han i kläm.

iaf det kanske går bra för han.

Beta 6 är min favorit i cs serien.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Bra för jag ogillar valve

Inaktiv

Blir spännande att se vad det blir av detta.

Inaktiv

Varför inte, kan ju vara något bra men kan ju vara ren skit också.

Medlem

CS kommer fortfarande att behålla majoriteten av spelarna, skulle jag tro.

Medlem

Lägger de bara till ironsights till CS så blir det genast 30000000% bätte. Det är gay som det är nu.
Antar att "TI" inte har ironsights?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem

Cs är så sjukt enformigt och trist som det är, la av för jag vet inte hur många år sen, testade source och tyckte det va 10% roligare, men fortfarande samma crap, och folk gnällde på att det va för olikt!?.


signatur

Retro.

Medlem

låter som ett roligare cs, tyckte cs blev mkt gråare o tråkigare då dem tog bort maps som jeepphaton eller tog bort den körbara apc'n på militia tex..

Medlem

Vad är grejen med folk som gillar ironsights? Kul när ett vapen täcker 2/3 av skärmen? Rödpunktssikten kan vara ok.

CS blev medvetet eller omedvetet aldrig ultrarealistiskt och det var det som gjorde det så populärt. En bra balans mellan realism och gameplay.

För övrigt verkar Minh Le inte hängt med i utvecklingen riktigt...

Medlem
Medlem

Ur beskrivningen känns detta som CS: Angry German Kid Edition med hundarna från CoD:WaW inslängda i mixen för skojs skull.

1
Skriv svar