Uncharted 2: Among Thieves

Robot
Uncharted 2: Among Thieves

Gabe Newell och Steven Spielberg träffades i San Francisco en varm sommarkväll. Deras kärleksbarn heter Uncharted 2, vi förklarar varför.

#naughty-dog, #half-life


Uncharted 2 - fet recension!

Nice


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Härligt härligt, köp första dagen för mig!

Två frågor: Vilket spel är bäst i SP enligt dig, ettan eller tvåan? Och snälla, säg att det inte är med en massa förbannade "Zombies" med i det här?

Medlem

Skall bokas (även om jag inte läst recensionen än)!

Medlem

4/5 uh-oh, förbered er på att bli flameade
Hoppas dock på att jag klarar stealthdelen lite bättre, men jag tror inte det kommer att hända.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Flakmonkey
Skrivet av simulacra:

4/5 uh-oh, förbered er på att bli flameade

Tyvärr lär det ju bli så, men jag tror inte det hade skett om man helt utelämnat betyg och haft kvar samma text... lustigt vad en siffra kan betyda mycket när den egentligen inte betyder något alls...

För mig lär det vara en femma. Tycker att ettan är ett av de absolut bästa spelen den här generationen och tvåan tycks ju bara bygga vidare på det... MP-delen är också riktigt kul - åtminstone om man ska gå efter betan

Medlem

Bra recension, blir helt klart ett köp senare!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Betan är Sjukt bra.

Längtar tills spelet släpps! förhandsbokade för någon vecka sedan.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Så vackert, så fantastiskt, så goty 09, så otroligt!
Forget game of the year. This is one of the best game ever made - OPM

FZ 4/5


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av simulacra:

4/5 uh-oh, förbered er på att bli flameade

Tyvärr lär det ju bli så, men jag tror inte det hade skett om man helt utelämnat betyg och haft kvar samma text... lustigt vad en siffra kan betyda mycket när den egentligen inte betyder något alls...

För mig lär det vara en femma. Tycker att ettan är ett av de absolut bästa spelen den här generationen och tvåan tycks ju bara bygga vidare på det... MP-delen är också riktigt kul - åtminstone om man ska gå efter betan

Kanske dags att slopa betygs skalan då den gör mer skada en nytta å leder åter och åter igen till diskussioner om betyget och inte spelet i fråga. Ja, jag är mycket väl medveten om ironin.

Medlem

Måste ha detta spel!!!

Medlem

Att inte ge detta 5/5 är att ljuga...lätt starkaste GOTY-kandidaten

Medlem

Vem bryr sig om det får 4 eller 5? detta kommer ju bli årets spel oavsett!

Medlem

Yea varvade precis ettan ,lätt att man köper detta då.

Medlem

Bokat och klart!

Bra recension! Ser fram emot detta spel sjukt mycket!

Medlem

Ser riktigt bra ut, nästan så man saknar en PS3. Fin recension!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Bra recension! Längtar som f*n.

För övrigt, Halo3: ODST fick även 4/5 vilket var, enligt mig, överhypat spel med väldigt lite nytt i sig och Uncharted 2 är en uppföljare, dvs ett HELT spel (ja, jag tycker Halo3: ODST var ett halvt spel) men det är bara siffror vilket inte spelar någon roll, tyckte bara att det är lite konstigt.

Men men, hoppas på att det blir GOTY '09.

Medlem

U2 och Ratchet and Clan a crack in time, blir mycket spelande i höst


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ganska detaljfattig GIF, redmac.

Medlem

Jag har ingen aning om vad Uncharted är för ett spel och efter att ha läst recensionen är jag inte ett dugg klokare.

Det jag läser är att det tycks vara ett klent nytänkande material med återkommande höjdkänsla. Sedan ska det tydligen vara snyggt också även det sedan klagas både på oförstörbara prydnader och veka texturer. Efter detta påstår recensenten att det är årets spel. Okej...?

Vad spelet handlar om, om det finns multiplayer och vad som gör det så bra förbigås helt och hållet.

"GOTY", nästan skriker somliga i denna tråd, men varför? Vad är så bra? Vad är så underhållande? Filmsekvenser? Ptja, köp en BluRay-film och se på istället - den är både snygg och underhållande.

Medlem

Plastsoldat: Mest intressant att folk skriker "GOTY" fast att spelet inte ens släppts.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Ganska detaljfattig GIF, redmac.

Tycker den visar att utvecklarna har lyckats med både animation, känsla förmedlad via spel karaktär och grafik. Men fler kommer snart


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Måste köpa PS3.
Synd att det skramlar i sparbössan, bara att börja spara då...

Medlem
Skrivet av Plastsoldat:

Jag har ingen aning om vad Uncharted är för ett spel och efter att ha läst recensionen är jag inte ett dugg klokare.

"GOTY", nästan skriker somliga i denna tråd, men varför? Vad är så bra? Vad är så underhållande? Filmsekvenser? Ptja, köp en BluRay-film och se på istället - den är både snygg och underhållande.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Verkar asballt:)

Medlem

Självklart köp! Detta och modern warfare 2 får dela på GOTY titeln tror jag.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

blir definitivt ett köp för mig

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Plastsoldat:

Jag har ingen aning om vad Uncharted är för ett spel och efter att ha läst recensionen är jag inte ett dugg klokare.

"GOTY", nästan skriker somliga i denna tråd, men varför? Vad är så bra? Vad är så underhållande? Filmsekvenser? Ptja, köp en BluRay-film och se på istället - den är både snygg och underhållande.

http://i33.tinypic.com/2l9lh04.gif

Okej, en bild kan säga tusen ord. En filmsekvens ännu fler. Så, vad är det jag tittar på? Varför är det ett så otroligt spel? Jag känner fortfarande bara lukten av något slags fan-hype. Jag säger inte att Uncharted skulle vara dåligt - men jag vet heller inget som talar för det. Varför GOTY?

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Verkar asballt:)

Varför?

Inaktiv

Härligt, tur att jag förbokat! Multiplayer demot är också riktigt roligt, speciellt Co-op Arena!


signatur

PSN: japp :)

Skriv svar