Warhammer 40,000 blir film

Robot
Medlem
Warhammer 40,000 blir film

fan vad ballt. om något så borde de göra en trilogi kring the horus heresy, det vore en ruggigt bra introduktion till alla som inte är så inne på 40k, och jävligt ballt för alla som är det

Medlem

Det är omöjligt att spela Dawn of War och inte börja gilla Warhammer!

Medlem
Skrivet av Dr.Muller:

Det är omöjligt att spela Dawn of War och inte börja gilla Warhammer!

Beror på om man gillar DoW eller inte.

Ser verkligen fram emot den här filmen. Bara den är välanimerad och seriös så.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

In before "INTE SMURFAR!" ;>

Skämt åsido så får vi hoppas att det blir tokbra, så vi får se lite mer liknande saker! Finns en gammal WH40k film som heter "Inquisitor" som faktiskt stöttades av GW som finns på Youtube. Skrattretande roligt från 90 talet.


signatur

Videomupp

Medlem

Det heter antingen 40k eller 40 000.
40 000k är fel.

Medlem
Medlem

Kan ju bli bra

Medlem

Ser fram mot filmen, Hoppas att den blir bra!

Medlem

synd bara att det alltid är space marines som blir huvudpersonerna.
visst är dom rejäla muskelknippen men dom har ju ingen direkt personlighet så att säga.


signatur

Signalmatros på HMS Visborg

Medlem

Kan bli riktigt bra. KAN bli riktigt bra.

Medlem

Awsome!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

WOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!:D


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Nice, skall bli intressant detta


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Fy fan va kooolt! Warcraft filmen kan slänga sig i väggen!

Medlem

blir väll roligt

Medlem

För de som tror att detta blir en ordentlig spelfilm; it ain't!

Från skaparna av Bionicle? Manuset lär vara framtaget som en eftertanke. Troligtvis tittar vi på ett timlångt oinspirerat köttande.

Medlem

Spelar ingen roll om det blir en hjärndöd krigsfilm, för i detta fall och i detta universum passar det utmärkt.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Medlem

70 minuter blir den verkar det som, och gw verkade nöjda med manuset och så, så det kan nog bli något, trots att det är skaparna av bionicle filmerna som gör den.

Medlem
Skrivet av moberg:

fan vad ballt. om något så borde de göra en trilogi kring the horus heresy, det vore en ruggigt bra introduktion till alla som inte är så inne på 40k, och jävligt ballt för alla som är det

Det går inte att göra en Trilogi av Horus Heresy. Det är ju 11 böcker.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Inte första gången GW påbörjar ett sådant projekt. Det var ett par år sen men det skulle komma en Bloodquest-film som sen las ner. Det fanns lite animationsnuttar och det såg i ärlighetens namn inget vidare ut då.
Jag har alltid hoppats att GW skulle gå den tecknade-filmen vägen istället, lite "gritty" animering typ.

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!

*ORGASMAR ÖVER SKÄRMEN*

Medlem

OJOJOJ, det här har jag väntat på i många år, det är med en skräckblandad förtjusning jag läser denna nyhet. För vem kan göra Warhammervärdlen rättvis förutom GamesWorkSHop själva. Relic gjorde ju exempelvis 2 dåliga spel på ett fantastiskt koncept. Hoppas inte heller de tar med kärlek och annat ovidkommande, VIll man se kärlek så kollar man ju en lämplig XXX-film. Brutalt non-stop krig är vad jag vill se.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Detta har man ju väntat på äntligen

Medlem
Skrivet av dcxs:

Blir en b-film verkar det som http://www.codexpictures.com/about.html

Det ser nog GW till att det inte blir skulle jag tro, många mediokra filmprojekt på ämnet har skrotats under deras nävar

Inaktiv
Medlem

Seriöst! sluta med allt jäkla ultramehreen tjafs nu och gör film baserat på horus heresy istället!


signatur

Where are we runnin'?

Avstängd

2 ord : pooping rainbows . ne, men allvarligt fruktansvärt glad övar detta och ser jag ett uns av kärlek så blir det massmord klocktorns-stil

Medlem

WHAT THE FUCK!? de här var då de sista man hade förväntat sig från GWs sida kan jag säga!:D hoppas bara att de blir bra och inte som den där gamla inquisitor filmen:P

Skrivet av Scr33d:
Skrivet av moberg:

fan vad ballt. om något så borde de göra en trilogi kring the horus heresy, det vore en ruggigt bra introduktion till alla som inte är så inne på 40k, och jävligt ballt för alla som är det

Det går inte att göra en Trilogi av Horus Heresy. Det är ju 11 böcker.

Det går visst, första filmen handlar och erövringen av jorden, alliansen med Adeptus Mechanicus och när Kejsare hitter Horus.

I andra hittar Kejsaren alla andra söner, förutsättningen på Det Gyllene Korståget, slutar med en cliffhanger där Horus svär trohet till Kaos gudarna.

Tredje börjar med Istvaan Massakrerna sedan Horus anfall på jorden och den sista duellen mellan Horus och Kejsaren, för att sedan sluta med en cliffhanger tio tusen år i framtiden.

de är väll bara det att varje film skulle behöva vara 4-5 timmar lång:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

12
Skriv svar