Spana in The Old Republic-serie

Robot
MFC
Medlem
Spana in The Old Republic-serie

Ge mig en KOTOR och KOTOR II som funkar i Vista x64 istället!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

HMB
Medlem

Kotor 1 och 2 fungerar bra för mig i Windows 7. Dock med massiva minnesläckor på min stationära dator, men på laptopen så rullar det på kanon!

MFC
Medlem

signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

"-Now the game looks more cartoony than the cartoon."

Medlem
Inaktiv

Dark Horse har misslyckat med sina andra Star Wars serier... Tror inte den här kommer bli någon skillnad, även om det blir det så kommer jag inte följa - eftersom spelet verkar vara dåligt.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Dark Horse har misslyckat med sina andra Star Wars serier... Tror inte den här kommer bli någon skillnad, även om det blir det så kommer jag inte följa - eftersom spelet verkar vara dåligt.

Med utvecklare som Bioware så kan man garantera att spelet inte kommer att bli "dåligt".

Inaktiv

Får ta o börja läsa denna, men jag gillar inte att läsa serier före sista avsnittet kommit så den är komplett så man inte behöver sitta o vänta på nästa del.

Skrivet av MFC:

Ge mig en KOTOR och KOTOR II som funkar i Vista x64 istället!

KOTOR och KOTOR2 funkar båda utmärkt i Vista x64.

Medlem

Kunde dem inte gjort ett MMO av Jedi Knight istället. Gillar inte när man inte själv står för alla action utan bara väljer attack och ser på. Det blir ingen spänning.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

Aldrig funderat på strider inte är direkt huvudgrejen i rollspel, du vet story och sånt är viktigare. Fighter är ju bara en bisak för att komma vidare (enligt mig allafall och jag tror nog att en del håller med mig)


signatur

The true worth of a man, is not measured by what he does for himself, but what he does for someone else.

Inaktiv
Skrivet av stalker-:
Skrivet av Tpiom:

Dark Horse har misslyckat med sina andra Star Wars serier... Tror inte den här kommer bli någon skillnad, även om det blir det så kommer jag inte följa - eftersom spelet verkar vara dåligt.

Med utvecklare som Bioware så kan man garantera att spelet inte kommer att bli "dåligt".

Det är just det som gör mig orolig, utvecklarna och utgivarna. . .


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Kunde dem inte gjort ett MMO av Jedi Knight istället. Gillar inte när man inte själv står för alla action utan bara väljer attack och ser på. Det blir ingen spänning.

Jupp.
Det är ett mysterium för mej hur folk kan tycka att det är kul att titta på ett spel som spelar sej självt och där det skickligaste man kan göra är att trycka 12345 i rätt ordning....

Jag spelade Kotor för att att det var en bra story, tror inte ett MMO kommer att vara lika bra på den punkten.


signatur

yolo

1
Skriv svar