Battlefield: Bad Company 2 plåtat

Robot
Medlem
Battlefield: Bad Company 2 plåtat

Ytterligare några anonyma snubbar med vapen. Ja, när skall vi bredda oss egentligen..*ehum*

Skämt åsido så ser det fantastiskt bra ut. Skall se till att köpa BC till PS3 så att jag är redo när detta släpps på PC.

Medlem

Det finns en multiplayer-rulle ute.

Medlem

På battlefield.com kan man läsa ett blogginlägg att man kommer kunna customiza sina fordon också. tex utrusta med extra eldkraft eller armor

Medlem

det här ser nice ut.

Medlem

ser faktiskt bra ut riktigt skönt djup i vissa bilder, tex http://www.fz.se/bilder/arkiv/c/cqwj4g95v7tkzb1n06md8rieayhof...

kommer till pc you say?

Medlem

Ettan var riktigt underhållande, ett av de få spel som fått mig att sitta o skratta. Plus en underbar arkadaction. Främsta anledningen till att jag köpte min 360.
Gött att 2an kommer till PC så man kan få spela i vettig upplösning.
Ser verkligen fram emot denna titlen. Screensen ser ju lovande ut.

Medlem

Rädd för att det kommer bli en otroligt dåligt portning för oss PC spelare, synd för att det är på PC detta spelet för sig bäst.


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Haziza:

Rädd för att det kommer bli en otroligt dåligt portning för oss PC spelare, synd för att det är på PC detta spelet för sig bäst.

Det var ju en lustig kommentar.Spelet är ju ej ute så det går ju inte och säga vilken plattform det gör sig bäst på och 1:an finns ju inte till PC.

Medlem
Medlem

Verkar väldigt lovande. Första har man ju kört sig blodig på


signatur

Jäh!

Medlem

Personligen skulle ett hardcore mode (som i COD4) vara guld värt.

Medlem

Klart köp till PS3:an!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Rädd för att det kommer bli en otroligt dåligt portning för oss PC spelare, synd för att det är på PC detta spelet för sig bäst.

Man får hoppas att man slipper nån usel konsolkonvertering, då alla vet att det är på konsol som FPS gör sig bäst
Ser intressant ut, men än har de ett tag kvar innan de har samma (underbara) förstörliga miljöer som i Red Faction

Medlem

detta är vad jag har längtat efter

Medlem

6 månader? Nooooooooo....


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Haziza:

Rädd för att det kommer bli en otroligt dåligt portning för oss PC spelare, synd för att det är på PC detta spelet för sig bäst.

Det var ju en lustig kommentar.Spelet är ju ej ute så det går ju inte och säga vilken plattform det gör sig bäst på och 1:an finns ju inte till PC.

Måste få lämna en kommentar till detta, konceptet är ju fps i botten, och spelstilen gör sig bäst till PC´n, dåliga portningar är vardag, så denna lär bli likadan.
Känns pessimistiskt, men blivit besviken alltför många gånger :\.


signatur

Retro.

Medlem

Ser helt klart intressant ut


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Ser snajsigt ut!

Medlem
Skrivet av Golvis:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Haziza:

Rädd för att det kommer bli en otroligt dåligt portning för oss PC spelare, synd för att det är på PC detta spelet för sig bäst.

Det var ju en lustig kommentar.Spelet är ju ej ute så det går ju inte och säga vilken plattform det gör sig bäst på och 1:an finns ju inte till PC.

Måste få lämna en kommentar till detta, konceptet är ju fps i botten, och spelstilen gör sig bäst till PC´n, dåliga portningar är vardag, så denna lär bli likadan.
Känns pessimistiskt, men blivit besviken alltför många gånger :\.

nej,spelstilen gör sig inte bättre på PC, det är som baken med smaken. har själv gått från PC till konsoll och jag anser inte FPS vara bättre på PC. Det är en myt!

Medlem

Spelar på Konsol, mkt skönare,plus inga dryga systm krav!

Inaktiv

klart köööööp! Galet snyggt!

Medlem

Så stört bra ljud. Älskar verkligen grafiken/frostbite motorn.

Lätt ett köp. BF:BC är nog det konsolspel som jag spelat mest online. Skitroligt.

Medlem

Ser häftigt ut!


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem
Skrivet av WeeaseL:

Jäklar, det ser riktigt bra ut!

Medlem

Ser fram emot att få höra världens bästa spelljud ännu en gång, och denna gången på PC.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem
1
Skriv svar