Dead Rising 2 filmat

Robot
Inaktiv
Dead Rising 2 filmat

Tokyo Game Show såg ju roligt ut, hehe.

Medlem

Detta kommer att bli grymt roligt! Givet köp, helt enkelt.

Medlem

helt poänglöst att göra zombiespel som inte har nån som helst skräckfaktor imo .. ser mest ut som en testplattform för ragdollfysik

Skrivet av HataMoto_:

helt poänglöst att göra zombiespel som inte har nån som helst skräckfaktor imo .. ser mest ut som en testplattform för ragdollfysik

Håller med kvaliteten har försämrats på senare år i Capcom


signatur
Medlem
Skrivet av HataMoto_:

helt poänglöst att göra zombiespel som inte har nån som helst skräckfaktor imo .. ser mest ut som en testplattform för ragdollfysik

I vanliga fall skulle jag kanske hålla med, men det första dead rising var grymt skoj;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

spana in explosions-animationerna i klipp två.. Hatar när utvecklare släpper trailers som visar något så ofärdigt som kassa animationer (om dem nu ens tänker fixa det till slutversionen).

Kommer nog inte köpa detta, ser bara ut att bli repetition av ettan.

Medlem

haha fork-shotgun <3


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Skrivet av Famest:

spana in explosions-animationerna i klipp två.. Hatar när utvecklare släpper trailers som visar något så ofärdigt som kassa animationer (om dem nu ens tänker fixa det till slutversionen).

Kommer nog inte köpa detta, ser bara ut att bli repetition av ettan.

Trots att jag känner mig negativ till spelet kommer jag förmodligen köpa det eftersom jag inte fick ettan till PC. Zombie lir är överlag kul med undantag av L4D


signatur
Medlem

komma köpa detta oavsett för det är zombies, men Dead Rising 1 var ju extremt kul! så jag ser fram emot detta ändå

Medlem

högaffelhagelgeväret var lätt coolast


signatur

Sånt e livet

Medlem

såg lite lamt ut ändå...


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Såg fram emot det här spelet tills nu, såg galet stelt ut.

Medlem

Såg förjävla trist ut faktiskt

1
Skriv svar