Planetside 2 i görningen?

Robot
Medlem
Planetside 2 i görningen?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!111!!!

Även om detta bara är ett ryckte så är det ett hopp om ett nytt Planetside:P

Inaktiv

Alright! Hoppas verkligen att detta är sant

Medlem

Vore inte helt fel, en av dom få mmo's jag fortfarande skulle njuta av att spela.

Medlem

Ett av de mmo's som jag fortfarande kör

Ser fram emot en potentiell uppföljare..
Räcker med nuvarande spelet på ny motor

Medlem

Skulle vara riktigt ball med ett nytt planetside

Medlem

dålig idé... verkligen

Medlem
Medlem

Hade sjukt kul med ettan när det kom!

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

Ser fram emot en potentiell uppföljare..
Räcker med nuvarande spelet på ny motor

Precis sådär tänkte jag innan dom släppte Everquest 2. Blev grymt besviken så får inte för stora förhoppningar bara =(
Hade dom gjort EQ 2 till en EQ 1 med modernare motor och bättre grafik hade jag spelat Everquest än idag...

Medlem

fan vad grymt, hoppas det kommer

Medlem

Så jäkla grymt! Satt och pratade med en polare om det igår när han frågade om tips på roliga MMO's.

Medlem

gött.. planetside gillar vi


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Hoppas verkligen detta blir av inom snar framtid. Planetside var GRYMT under sina första år

Medlem

hoppas de marknadsför PS2 bättre än ettan hänger nog mest på det faktiskt ..

Medlem

Yess planetside Nu väcks gamla minnen till liv


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Vad kul!

Kommer ihåg när jag bodde i Kanada och köpte planetside, tyckte det var hur kul som helst.

Var mäktigt när man droppade ner runt en bas och försökte forcera den.

Medlem

fick ett av mailen. De ville att man skulle göra en survey om hur uppföljaren skulle vara men jag orkade inte

Medlem
Medlem

Coolers, Planetside var himlans skoj det första året, sen gick det tyvärr utför. Hoppas att de har lärt sig av sina misstag

Medlem

Vore intressant med en uppföljare, jag missade orginalet helt och hållet


signatur

Game long and prosper

Medlem

YES YES YES! riktigt najs , satt och mindes den gamla goda tiden i Planetside 1 förut idag ^^ det här kommer bli überbra ^^

Inaktiv

Riktigt kul o höra, får hoppas det inte dröjer allt för länge :). Det behövs något nytt när det gäller mmo-fps!

Medlem

Oh yes, vorre riktigt trevligt med ett nytt Planetside

Inaktiv

Fy fan va braaaa!!

får återuppliva min gamla Papermate karaktär

Medlem

Hoppas hoppas hoppas!!


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

Surveyn tog sin lilla tid, men väl värt det. är ju skitbra att de lyssnar (hoppas jag) på gamla lirare
Ska bli kul o se vad de lyckas göra

Medlem

Heh. Och jag som trodde att MAG var Sonys nya Planetside.
Kom aldrig riktigt in i Planetside, men visst var det ett schysst alternativ till alla MMOs med skäggiga gubbar i spetsiga hattar eller spetsiga öron...

Medlem

Planetside var kul ett tag sen tröttnade man. Man gjorde ju tyvärr samma saker om och om hela tiden och i slutändan så gick det ju ändå inte att få mer än några få klasser att välja mellan som tack för att man spenderat massa tid på spelet.

Inaktiv

Detta har jag väntat länge på men just nu vill jag ha ett Spaceside mer.

12
Skriv svar