Helgens digitala erbjudanden vecka 39

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 39

Man kan även förboka Risen via Steam nu, 10% rabatt (44.99€)

Medlem

Det står steffe


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Hmm AoC för 50 spänn... Får man spela en månad eller måste man köpa game-card/speltid för att aktivera?

EDIT: Hur är det med EVE Online?

Medlem

Se på fanken *putsar glasögonen*

Medlem

Jag kanske läser fel, men Thief Deadly shadows går inte på 5 pund utan "£14.95 VAT Included" enligt direct2drives hemsida.

Medlem

EVE online erbjudandet gäller tydligen inte i Europe heller. Sådant borde ni kolla först.

Medlem

Synd att det aldrig är rea på fullspel på PSN till PS3, men finns ju inga heller förutom ett untantag. Inte ens Sonys egna titlar.

Någon som vet varför det är så förutom att Sony sitter i knät på butiker som säljer fysiska spel.

Skrivet av Lord Martin:

EVE online erbjudandet gäller tydligen inte i Europe heller. Sådant borde ni kolla först.

"This product is only available for purchase in the UK and EU.
This purchase is non-refundable."

Tydligen gäller EVE online erbjudandet i UK och Europa. Sådant borde du kolla först.

Medlem

Company Of Heroes: Anthology för 12.99€ på play.com jag hade köpt det om jag inte redan hade det.

Medlem

F.E.A.R. 2: Reborn blir ett köp!

Inaktiv

Det finns en del roliga grejor på direct2drive.com också, men skitsidan vill ju helst inte sälja något till oss i Sverige, men tydligen tar dom svenska kredikort vilket betyder att om ni ska beställa så får ni se till att ert ip ser ut att vara i staterna...

Inaktiv

www.g2play.net bland annat NFS: Shift för 17.49 euro 29% rabatt.

Medlem
Skrivet av semjonov:

Det finns en del roliga grejor på direct2drive.com också, men skitsidan vill ju helst inte sälja något till oss i Sverige, men tydligen tar dom svenska kredikort vilket betyder att om ni ska beställa så får ni se till att ert ip ser ut att vara i staterna...

Är det inte typ bedrägeri? Vad kan det egentligen få för följder? Personligen vågar jag inte, även om där finns mycket gott man vill ha.

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:
Skrivet av Lord Martin:

EVE online erbjudandet gäller tydligen inte i Europe heller. Sådant borde ni kolla först.

"This product is only available for purchase in the UK and EU.
This purchase is non-refundable."

Tydligen gäller EVE online erbjudandet i UK och Europa. Sådant borde du kolla först.

I så fall är jag blind. Jag hittar bara den version där det står: " This product is available for purchase worldwide excluding Europe."

Inaktiv
Skrivet av semjonov:

Det finns en del roliga grejor på direct2drive.com också, men skitsidan vill ju helst inte sälja något till oss i Sverige, men tydligen tar dom svenska kredikort vilket betyder att om ni ska beställa så får ni se till att ert ip ser ut att vara i staterna...

Säker på det där? Vart väldigt sugen på att köpa Eve Online för 50kr.

nj
Medlem

www.direct2drive.com så får europa inte köpa EVE Online för 5 dollar (exkl moms).
Däremot på www.direct2drive.co.uk så får vi köpa EVE Online för £5 (inkl moms om jag inte minns fel).

Den brittiska D2D-sidan har oftare spel som vi i Sverige/Europa får handla, dock så kan man hitta trevliga erbjudanden på den amerikanska sidan med när dollarn är låg.

Medlem

Jag kom just att tänka på att jag köpt Thief Deadly Shadow för 10 spänn på en loppis häromdan


signatur

PSN:Eric_says

Inaktiv
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av semjonov:

Det finns en del roliga grejor på direct2drive.com också, men skitsidan vill ju helst inte sälja något till oss i Sverige, men tydligen tar dom svenska kredikort vilket betyder att om ni ska beställa så får ni se till att ert ip ser ut att vara i staterna...

Är det inte typ bedrägeri? Vad kan det egentligen få för följder? Personligen vågar jag inte, även om där finns mycket gott man vill ha.

Typ inga alls, vad skulle dom sätta dit dig för även om dom brydde sig? Det är ju inte så att vi har personliga ip adresser så ilken du använder är ju upp till dig, så länge du inte hackat någons dator och tagit dig in den vägen eller dylikt.

Det jag menar är alltså att gå in via en vpn i USA. Risken är ju även stor att du undviker att betala momsen och därav bara betalar 35kr st (Plus eventuellt bankens avgifter.) för t.ex. Ghost recon advanced warfighter 2 eller Bioshock.

Inaktiv

AZTAKA SER JU GALET FINT UT!


signatur

a"C"RED -

1
Skriv svar