Fallout 3: Broken Steel nu på PSN

Robot
Medlem
Fallout 3: Broken Steel nu på PSN

90 kr är det

Medlem

Som jag tipsade till er på redaktionen så kommer fallout 3 - GOTY släppas med ALLA DLC's till ps3n som tidigare bara var till pc och xbox360.

Medlem

Sitter på PC och ifrågasätter priset!
Känner mig blåst som köpare av Fallout 3. Köpte det när det kom ut och vill nu köpa till alla fem expansionerna. Men på Games for windows live kostar de 800 MS poäng styck vilket är totalt 452 kr för alla fem.
Jag kommer vänta på Fallout 3 - Game Of The Year Edition som släpps om 20 dagar för 429 kr. Då ingår Fallout 3 och alla 5 expansionerna (DLC) så ger jag bort mitt gamla Fallout 3 till en polare.

Inaktiv

alla ligger ute på PSN, det är inte bara broken steel.

Medlem
Skrivet av Brandter:

alla ligger ute på PSN, det är inte bara broken steel.

Broken Steel är det enda som finns just nu, O:A och The Pitt släpps 1 oktober, Point Lookout och Mothership Zeta kommer en vecka senare

Medlem

Det enda knepiga är ju att GOTY-versionen kommer ut om 2 veckor och där följer allt DLC med.

Medlem

Bara några månader efter att spelet dött.. bra jobbat.

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!11!!!


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem
Skrivet av kebbe:

Bara några månader efter att spelet dött.. bra jobbat.

Bättre sent än aldrigt ju.

Medlem

köper goty utgåvan under hösten.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Blir kanske ett GOTY köp till ps3 eller så går man vidare med andra titlar som tagit över min tid numera då man tröttnat på all väntan.

Visst är det bra att det släpps tills PS3 men det är lite i det senaste laget!

1
Skriv svar