Bioshock släpps till Mac

Robot
Medlem
Bioshock släpps till Mac

Kul för mac-folket

Medlem

Hur bli det med DRM på macversionen? De onda skyddet på PC sidan skrämde bort mig, kanske kan bli dags att skaffa det nu istället.

Medlem

Bara jag som tyckte Bioshock sög?
Tycker om liknande spel, System Shock och det andra där man är polis i framtiden.. Men detta tyckte jag inte var något vidare att hänga i granen. Kanske jag som vill ha mer skjuta skjuta nuförtiden.

Medlem

Gav spelet en stor chans men I slutändan så tyckte jag inte att det var så bra och kommer nog aldrig förstå varför så många gillar det.

Kul för mac folk som kommer att gilla spelet dock.

Medlem
Skrivet av atiko:

Hur bli det med DRM på macversionen? De onda skyddet på PC sidan skrämde bort mig, kanske kan bli dags att skaffa det nu istället.

Det är bara en enkel koll att skivan är i läsaren.

Medlem

jag köpte de för nån da sen, just för att typ "alla" gett de sånt suveränt omdöme.

Säger bara, jag håller med dom ett va historiens bästa spel

Medlem

tyckte inte helelr om spelet men om folk vill ha det så varför hindra dom.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Coolt att få ett bra spel till MACen åxå...


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem
Skrivet av Håkan:

Bara jag som tyckte Bioshock sög?
Tycker om liknande spel, System Shock och det andra där man är polis i framtiden.. Men detta tyckte jag inte var något vidare att hänga i granen. Kanske jag som vill ha mer skjuta skjuta nuförtiden.

Tvärtom för mig, är less på de flesta skjutspel och fann därför bioshock tråkigt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Som om någon skulle köpa det nu.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Som om någon skulle köpa det nu.

Det finns ofantligt med mac-användare som sett fram emot detta spel.
Bara för att det är 2 år gammalt betyder inte att ingen vill ha det.
Mac-folket på 2Ks Bioshock-forum har rena releasefesten tack vara denna nyhet.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Fan va nice!!
Äntligen får mac ägare lite seriös kärlek. Detta spel är klart värd varenda krona!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Håller med korosuu, lirade spelet med stora förväntningar och med System shock 2 i bagaget. FInns bara en sak att säga, det var bättre förr. Hela RPG delen med spelet är nerdummat och jag tyckte det var sjukt linjärt. Sen påstod de att spelet inte var skriptat och aldrig skulle vara samma sak om man spelade det igen. Tror inte de riktigt fattade med var skriptat är för det är precis vad spelet är! Varenda fiende rör sig i utstuderade mönster, alla bigdaddy spawnar på exakt samma ställe och går exakt likadant...

Nej i efterhand skulle jag ge spelet MAX 2.5 för att vara snäll. Men annars en stark 2:a. Verkligen inget spel jag kommer spela om någonsin och efter denna upplevelse så skippar jag BS2. Ge mig System shock 3 med ett riktigt RPG element ist!

Medlem
Skrivet av kebbe:

Som om någon skulle köpa det nu.

Skulle spelet vara sämre nu? Det är väl precis lika bra nu som då. xD

1
Skriv svar