Spana in PS3 Slim med FF XIII-design

Robot
Medlem
Spana in PS3 Slim med FF XIII-design

Bha, ge mig FFXIII på japanska med engelska subs!

Medlem

Tänk att PS3 Slim kunde se bra ut iallafall. Hoppas FF-versionen släpps i Europa..

Medlem

Det hyperkossan sa! Det gäller många jrpgs, varför kan dom inte ta det för vana? Jag hatar dubbat skit, oavsett vilket språk det är dubbat från och till (se The Witcher till exempel).

Men, on topic som det så fint heter, den var då jävla mycket snyggare en sammets-svarta skiten, hade lätt pröjsat nån extra hundring med nått liknande motiv/design.

Inaktiv

Finare och mindre dystert än svart, blir ju fan deppig av att spela PS3 tehe.

Inaktiv
Skrivet av burkmopp:

Det hyperkossan sa! Det gäller många jrpgs, varför kan dom inte ta det för vana? Jag hatar dubbat skit, oavsett vilket språk det är dubbat från och till (se The Witcher till exempel).

Men, on topic som det så fint heter, den var då jävla mycket snyggare en sammets-svarta skiten, hade lätt pröjsat nån extra hundring med nått liknande motiv/design.

Ja därför man kommer skaffa det till PS3 då det kommer innehålla engelska / japanska röster och engelsk text.
Däremot är alla Xbox360 ägare mobbade för det finns det inte plats för.
Men det hoppas jag att du vet.

Medlem

va fult man kan lika väll göra sig ett eget skin

Medlem

Nja, bara Versus som kommer innehålla mer språk/röster. PS3 versionen är lika nerfad som 360 versionen, pga att utvecklarna inte ville ha olika versioner (kanske avtal som begränsar dem?).


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Måste säga att jag föredrar den svarta versionen, även fast den inte är helt dum den heller.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Som föregående talare; Ge oss bara FF med japanska röster och eng sub. Jag vill inte ha någon jättedålig engelsk dub som bara låter idiotisk.
Denna PS3 slim är mycket snyggare än den vanliga. Dock tycker jag ändå att den ''feta'' är snyggast

Medlem
Skrivet av Brandter:
Skrivet av burkmopp:

Det hyperkossan sa! Det gäller många jrpgs, varför kan dom inte ta det för vana? Jag hatar dubbat skit, oavsett vilket språk det är dubbat från och till (se The Witcher till exempel).

Men, on topic som det så fint heter, den var då jävla mycket snyggare en sammets-svarta skiten, hade lätt pröjsat nån extra hundring med nått liknande motiv/design.

Ja därför man kommer skaffa det till PS3 då det kommer innehålla engelska / japanska röster och engelsk text.
Däremot är alla Xbox360 ägare mobbade för det finns det inte plats för.
Men det hoppas jag att du vet.

Undra vilka det är som är mobbade med tanke på att de riktiga FF spelen var Playstation exklusiva och kolla nu vad som har hänt.

BTW hur många DLC paket får vi Xbox användare som ni Playstation användare missar bara för att Sony inte bryr sig om att betala lite extra när Microsoft gör det?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag tror snarare att microsoft lägger beslag och betalar FÖR mycket just för att få deras platform det steget längre än sony. Att betala sidor för att göra reklam för xbox360 spel, ge bättre revyer etc är inte okänt.

On-topic så tyckte jag att ps3 slim var riktigt snyggt med FF XIII designen.

Medlem

Det är roligt att folk fortfarande pallar snacka om XBOX360 vs. Ps3 etc. Hur fånigt är det inte. För att citera Tyler Durden lite fritt "du är inte din konsoll". Kukmätning kan man ha nån annanstans.

Ontopic. Tyckte den var rätt snygg men föredrar nog org. utseendet, känns trist att ha en spelloga på sin konsoll sedan när man tröttnat på spelet i fråga.

Medlem
Skrivet av Lord Payne III:

Det är roligt att folk fortfarande pallar snacka om XBOX360 vs. Ps3 etc. Hur fånigt är det inte. För att citera Tyler Durden lite fritt "du är inte din konsoll". Kukmätning kan man ha nån annanstans.

Ontopic. Tyckte den var rätt snygg men föredrar nog org. utseendet, känns trist att ha en spelloga på sin konsoll sedan när man tröttnat på spelet i fråga.

your not your fucking kakis


signatur

P.L.U.R

Medlem

Som snusare fungerar inte en vit handkontroll för mig.

Men den skulle kunna vara snygg i bokhyllan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Avstängd
Medlem

@ Hardboiled15
Givet det faktum att jag på min SNES än idag kan spela många "äkta" FF-spel så känns det som om sony alltid varit ägda. Att tro att Final Fantasy varit PS-exklusivt är så löjligt (har sett så korkade Sony-fanboys).

Sen är det inte utrymmet som var problemet på 360-versionen heller utan Sonys pengar. De betalade dyrt för att vi 360-ägare skulle "plågas" av felaktiga röster, lols!
En bra dubb slår alla japanska röster med hästlängder, när stora starka män låter som 6-åriga tjejer original så är voice-over/dubbning en välsignelse. Dessutom är det skönt att de snackar på et5t språk man förstår, så att spelet känns lite internationellt och inte alltför rotat i japan.

Medlem

Undrar varför de gjorde den rosa och vit?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Riktigt snygg!!

Inaktiv

Tycker det var snyggt! Fast är inte säker om jag vill ha en svart eller vit dosa, varför inte en av varje.

Medlem
Skrivet av Brandter:

Ja därför man kommer skaffa det till PS3 då det kommer innehålla engelska / japanska röster och engelsk text.
Däremot är alla Xbox360 ägare mobbade för det finns det inte plats för.
Men det hoppas jag att du vet.

Har du nån länk eller nåt som kan bekräfta detta? Såvitt jag vet kommer både 360 och PS3 versionerna endast med Engelska röster. När Squeenix blev tillfrågade på E3 så lät dom närmast förvånade över att folk ville ha orginal-röster och textning (grattis till dom, för övrigt, för att dom inte har en aning om vad deras fans vill ha) och att det aldrig varit tal om att släppa Japanska röster utanför Japan.

Jag vill också ha orginal-rösterna, om inte annat för omväxling, men om kvaliten på dom Engelska rösterna är på par med del 12 så överlever jag utan Japanska. Men, som sagt, det skulle vara najs att ha men än så länge så är PS3 utgåvan bara ett internet-rykte (om inte du har hittat info från SE som bekräftar detta, vill säga).


signatur
Medlem

sjukt snyggt.


signatur

Rawr

Medlem

Riktigt snygg ) som alla säger, ge oss japanskt tal me svenskt/engelsk sub

Medlem

Designen är skitsnygg.
Tvivlar dock starkt på att vi kommer få se den i Europa.
Kommer nog inte släppas utanför Japan.

1
Skriv svar