Senaste Stalker-titeln försenad

Medlem
Senaste Stalker-titeln försenad

Medlem

hoppas att det där är BS! har inte lust att vänta ½år :'(

Medlem

Av någon anledning så är jag inte fövånad.

Medlem

Själv föredrar jag att ha talet på ryska. Förhoppningsvis hinner någon översätta texten till engelska innan den "riktiga" versionen kommer ut.

Medlem

Varför är jag inte förvånad? Äsch, gillar inte Stalker och kommer nog aldrig göra det hellre. Har fullt upp med bättre spel.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Man undrar ju lite vad de tänker när de gör så'na här splittade releaser. De praktiskt taget uppmuntrar ju folk som inte vill vänta att piratkopiera.
Kommer nog inte att spela detta i alla fall. Hade sådana problem med att få igång inköpta S:SoC och S:CS ville inte starta alls. Kopplat med deras instabilitet kommer jag inte att köpa något mer i den serien.

Medlem

Ja, ja... inte så farligt. Jag kan nog hålla mig till Operation Flashpoint 2: DR ett tag fram tills dess. Annars hoppar jag på gamla goda Gothic 3 om det skulle vara någon dö-tid fram till STALKERs release


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Det var ju tråkigt att höra, men men den som väntar på något gott...
Hoppas det kommer en trevlig Collectors Ed också.
Fördelen är ju att de hinner släppa de mest kritiska patcharn innan en annan får spelet i handen.


signatur

//toxaris
//Daniel Persson

Medlem

Ni som inte kan vänta på att få Stalker-törsten släckt kan ju kika in Shadow of Chernobyl-modden L.U.R.K som släpptes idag. Modden är gjord helt från grunden för att leverera den definitiva Stalker-upplevelsen.

Medlem

vem försöker dom lura med dom där extremt vilseledande låga systemkraven?
Eller vad ska systemkraven egentligen säga?
"Spelet startar men går ej att spela om du sitter och håller på minst denna uppsättning antikviteter"
Glappet mellan krav och rekommendation är ju ovanligt stort.

Medlem

Inte förvånad, dom hinner väl försena det 10 gånger till.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Remus:

Har fullt upp med bättre spel.

Nja, Barbie Horse Adventures är väl helt okej men jag gillar STALKER bättre faktiskt.

1
Skriv svar