Gran Turismo 5 släpps i Japan 2010

Robot
Medlem
Gran Turismo 5 släpps i Japan 2010

Visst känns det jobbigt, men jag gnäller inte om PD får ytterligare några månader på sig att slipa på det.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Visst känns det jobbigt, men jag gnäller inte om PD får ytterligare några månader på sig att slipa på det.

Slipa, slipa och slipa, slipa ner det tills diamanten är borta.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av MrMadMan:

Visst känns det jobbigt, men jag gnäller inte om PD får ytterligare några månader på sig att slipa på det.

Slipa, slipa och slipa, slipa ner det tills diamanten är borta.

Fail.

Inaktiv

Usch tråkigt att det ska ta en sån tid, jag hade inte sagt nå om de inte hade utlovat ett släpp det fjärde kvartalet detta år..


signatur

One man can make a difference

Medlem

Känns som GT5 kommer bli rätt så maxat, med all den tid de tar på sig. Vilket i sig är bra, se bara på hur Blizzard gör med sina spel, de släpper inget som inte är helt fulländat.


signatur

AYY LMAO

Medlem

synd men det spelar ingen roll, så fort spelet är ute så kommer folk glömma hur långt tid det tog för den att komma ut. Titta bara på Killzone 2 t.ex. Det tog tid men vart ett jävligt bra spel, ingen som idag klagar på att det tog tid att få ut det.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Visst känns det jobbigt, men jag gnäller inte om PD får ytterligare några månader på sig att slipa på det.

Synd bara att dem "slipar" på fel saker.. När varken antalet växlar, topphastighet, varvtal eller läte stämmer med bilarna så är det ju bevisligen någonting som gått jävligt fel.

Medlem
Medlem

Får tyvärr bara dåliga vibbar av alla dessa försenigar...


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Men för i helvete


signatur

Meep!

Medlem

nice med en 2 minuter lång animerad reklamfilm åt Ferrari

Medlem

Då "vann" Forza då..
Undrar hur de tänkt sig detta.?
"Låt Forza lanseras först så de kan göra bort sig som fan och där kommer vi in 4 månader senare och regerar..."
Jo tjena..
Jag föredrar GT före Forza men jag undrar va f-n de pysslar med over there...
Nu har man levt med en Beta/Demo (Provligget) hur länge som helst..
Time to market ?
PS3an har funnits så pass länge nu så det går väl knappast att skylla på ovana kring programering osv..
Hmm.. måste ha varit tvugna att sparka folk eller nått.


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

Ska nog inte säga att GT5 är konkurrent till Forza 3, är väl snarare GT5 och Forza 4..

Medlem
Skrivet av Håkan:

Ska nog inte säga att GT5 är konkurrent till Forza 3, är väl snarare GT5 och Forza 4..

Hur tänkte du nu? GT5 kommer med största säkerhet ligga närmare FM3 än FM4 datummässigt.

Medlem

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...


signatur

yolo

CX
Medlem
Skrivet av maniac:

Får tyvärr bara dåliga vibbar av alla dessa försenigar...

Förseningar?
Rätta mig om jag har fel men PD har väl aldrig talat om något annat än en 2010 release?

Medlem

Haha har de glömt att bläddra i kalendern på ett par månader och insett att de faktiskt snart är nära releasedatum?

GT5 är PS3ans Duke Nukem 4ever.
Stackare, ska tänka på er när jag kör Forza ett halvår innan ni får ert.

Hoppas dock de e bra, bara bra med konkurrens, gynnar både Forza och Gran turismo fantaster.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Känns som GT5 kommer bli rätt så maxat, med all den tid de tar på sig. Vilket i sig är bra, se bara på hur Blizzard gör med sina spel, de släpper inget som inte är helt fulländat.

Hade Blizzard gått efter det hade de nog aldrig släppt ett spel.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Haziza:

Känns som GT5 kommer bli rätt så maxat, med all den tid de tar på sig. Vilket i sig är bra, se bara på hur Blizzard gör med sina spel, de släpper inget som inte är helt fulländat.

Hade Blizzard gått efter det hade de nog aldrig släppt ett spel.

Nämen Blizzard patcher ju ganska sällan, NOT!

Medlem

MEN FAN DÅ !

Medlem

Nu kanske man får tid att skaffa en PS3:a innan spelet släpps
Älskar 4:an <3

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av MrMadMan:

Visst känns det jobbigt, men jag gnäller inte om PD får ytterligare några månader på sig att slipa på det.

Synd bara att dem "slipar" på fel saker.. När varken antalet växlar, topphastighet, varvtal eller läte stämmer med bilarna så är det ju bevisligen någonting som gått jävligt fel.

Oj. Jag visste inte att PD:s anställda hängde på FZ!
Du vet alltså vad de slipar på?

Och du har även de slutgiltiga siffrorna gällande växlar, max varvtal och topphastighet kring varje bil?

Bara vissa kanske?

I vilket fall tar jag gärna emot lite insider-info!

Medlem
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av MrMadMan:

Visst känns det jobbigt, men jag gnäller inte om PD får ytterligare några månader på sig att slipa på det.

Synd bara att dem "slipar" på fel saker.. När varken antalet växlar, topphastighet, varvtal eller läte stämmer med bilarna så är det ju bevisligen någonting som gått jävligt fel.

Oj. Jag visste inte att PD:s anställda hängde på FZ!
Du vet alltså vad de slipar på?

Och du har även de slutgiltiga siffrorna gällande växlar, max varvtal och topphastighet kring varje bil?

Bara vissa kanske?

I vilket fall tar jag gärna emot lite insider-info!

Jag gör ett realistiskt antagande baserat på GT4 och GT3..

Medlem
Skrivet av kebbe:

Jag gör ett realistiskt antagande baserat på GT4 och GT3..

Basera inte att antagande på dem. Gör det på GT5p istället. Där stämmer, så vitt jag kan märka, alla växlar och varvtal med mera, in i minsta detalj.

Det finns dock en bugg i GT5p med Mercedes SL55 AMG där varvräknaren bara visar hälften av det verkliga varvtalet.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av MrMadMan:

Visst känns det jobbigt, men jag gnäller inte om PD får ytterligare några månader på sig att slipa på det.

Synd bara att dem "slipar" på fel saker.. När varken antalet växlar, topphastighet, varvtal eller läte stämmer med bilarna så är det ju bevisligen någonting som gått jävligt fel.

Oj. Jag visste inte att PD:s anställda hängde på FZ!
Du vet alltså vad de slipar på?

Och du har även de slutgiltiga siffrorna gällande växlar, max varvtal och topphastighet kring varje bil?

Bara vissa kanske?

I vilket fall tar jag gärna emot lite insider-info!

Jag gör ett realistiskt antagande baserat på GT4 och GT3..

Jaha...
Då borde du nog nämna ord som "anta" eller "tror" för att påvisa det.

Att använda ordet "bevisligen" när man gör antaganden passar inte så bra om du frågar mig.

Hur realistiskt du än tycker att ditt antagande är så pratar du för övrigt om spel vars releasedatum ligger 5 respektive 9 år innan GT5.

Om du köper GT5 så tror jag inte du blir besviken på den delen, men det är bara ett realistiskt antagande från min sida.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Jaha...
Då borde du nog nämna ord som "anta" eller "tror" för att påvisa det.

Att använda ordet "bevisligen" när man gör antaganden passar inte så bra om du frågar mig.

Hur realistiskt du än tycker att ditt antagande är så pratar du för övrigt om spel vars releasedatum ligger 5 respektive 9 år innan GT5.

Om du köper GT5 så tror jag inte du blir besviken på den delen, men det är bara ett realistiskt antagande från min sida.

Det kändes överflödigt då alla GT-spel sett likadana ut sedan tvåan. Därmed inte sagt att de är dåliga då jag håller av GT4 som det bästa spelet i sin genre. Således så finner även jag ditt antagande realistiskt.

För att svara på den numer bortredigerade delen av ditt svar så lär det inte bli något FM3 för mig då jag inte är speciellt imponerad av vad jag sett.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av MrMadMan:

Jaha...
Då borde du nog nämna ord som "anta" eller "tror" för att påvisa det.

Att använda ordet "bevisligen" när man gör antaganden passar inte så bra om du frågar mig.

Hur realistiskt du än tycker att ditt antagande är så pratar du för övrigt om spel vars releasedatum ligger 5 respektive 9 år innan GT5.

Om du köper GT5 så tror jag inte du blir besviken på den delen, men det är bara ett realistiskt antagande från min sida.

Det kändes överflödigt då alla GT-spel sett likadana ut sedan tvåan. Därmed inte sagt att de är dåliga då jag håller av GT4 som det bästa spelet i sin genre. Således så finner även jag ditt antagande realistiskt.

För att svara på den numer bortredigerade delen av ditt svar så lär det inte bli något FM3 för mig då jag inte är speciellt imponerad av vad jag sett.

Mycket uppmärksamt.
Jag tänkte faktiskt att "innan jag börjar anta en massa saker om honom ska jag iaf kika på hans profil".

Och enligt den äger du ju ingen 360. Därav redigeringen

Inaktiv

Längtar. :heart:

1
Skriv svar