Demo av Forza 3 släppt

Medlem
Demo av Forza 3 släppt

Sexiiiiigt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Fan va nice Men nu orkar man ju inte jobba mer vill hem å testa!

Medlem

nice! och fy fan jag MÅSTE antingen köpa ny xbox med större hårddisk eller köpa ny lös hårddisk JOBBIGT!

Medlem

Tur att man beställde Limited Edition i början av månaden


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

*skaffar*


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Inaktiv

idiotiska puckoGuldkrav

MFZ
Medlem

najs, men det är så jävla surt att man itne kan använda g25 till xboxen. ist måste man tvingast använda deras egna skitratt, urrrk.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Imponerande demo IMO

Medlem

Grymt kul var det. Längtar till min Limited Edition kommer

Medlem

helt fantastiskt!!

fast det var lite svårt att hitta var man skulle ladda ner det...var visst gömt under themes...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Grymt bra var lite besviken efter första racet men den vissade sig att det var bilen jag valde då som var felet xD

Medlem

Tar ner demot nu och hoppas det är så som man hört, att man kan ändra i inställningar så att spelet blir mer som ett arcadracing spel vilket är den sortens spel man gillar.

Medlem

jävlar va svårt det var på expert...hahaha jag har riktigt svårt att växla manuellt hahaha....dock är den här skit bra spel kommer få 100%

Medlem

Fullständigt idiotiskt att man ska behöva betala för demos!!! Orka vänta 1 vecka

Medlem
Skrivet av ante87:

Fullständigt idiotiskt att man ska behöva betala för demos!!! Orka vänta 1 vecka

du betalar inte för demo...du betalar för att inte köa + att köra online och så som det ser ut nu så har vi en mycket bättre online utbud av spel och teknik än våran konkurrenter

Medlem

Haha arkad folket som skriver här märker jag, vad är vitsen med arkad bilspel? Gogo play some mario kart i så fall.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

Såhär ska ett riktigt bilspel se ut, NFS släng dig i väggen

Medlem

Fin grafik och bilarna måste ha bra körkänsla men jag tycker det är tråkig med racing bil spel och att köra runt bannor om och om igen som är enformig. Har spelet något story? TDU på pc har mycket bättre gameplay.

Medlem
Skrivet av b0ne:

Haha arkad folket som skriver här märker jag, vad är vitsen med arkad bilspel? Gogo play some mario kart i så fall.

/facepalm


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Pojii:
Skrivet av ante87:

Fullständigt idiotiskt att man ska behöva betala för demos!!! Orka vänta 1 vecka

du betalar inte för demo...du betalar för att inte köa + att köra online och så som det ser ut nu så har vi en mycket bättre online utbud av spel och teknik än våran konkurrenter

Jo men ändå, tycker dom kan slopa så att man måste ha guld annars får du vänta 1 vecka.

Medlem
Skrivet av omarmuktar:

Såhär ska ett riktigt bilspel se ut, NFS släng dig i väggen

Cockpit-läget i Nfs:Shift är flera hundra gånger bättre än i FM3.

Men i övrigt så har jag nästan bara positiva saker att säga om FM3.

Medlem

Hell, it´s about time.

Medlem

Jag håller med. Jag fattar inte varför de inte gjorde G25:an kompatibel med Xboxen. Man tycker att det borde finnas en enkel lösning med dagens teknik. Det är inte så kul att spela ett bilspel med handkontroll. Speciellt inte ett sådant som GT5 och Forza som kräver sina speltimmar. Får väl köpa en Ps3 så att man kan nyttja ratten för konsol med.

Medlem

Gaah! Jag har inte min 360 på ytterligare en vecka! Hemskheter!

Iofs så har jag inte guld heller, så det blir väl ganska passande?

Medlem

Hahaha FZ, varför ger ni creds till GRID om bakåtspolningen när det var Squadra Corse Alfa Romeo som var först med det i racing spel?

You have yet much to learn young padawan's ;D


signatur

Ledare av den svenska APB Klanen

Besök www.eqbm.se för mer information!

Medlem

Meh jag tyckte inte att det var stor skillnad från 2an, lite upphottad grafik och andra småsaker.

Medlem
Skrivet av SierraKhaar:

Hahaha FZ, varför ger ni creds till GRID om bakåtspolningen när det var Squadra Corse Alfa Romeo som var först med det i racing spel?

You have yet much to learn young padawan's ;D

/facepalm


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

va fan, är det 360 exklusivt? jag som trodde att jag skulle kunna köra det på mitt ps3 jag ska köpa i höst.. :((((((

Medlem

Ska tanka ner så fort jag kommer hem ikväll :D:D

12
Skriv svar