Splinter Cell: Conviction filmat

Robot
Medlem
Splinter Cell: Conviction filmat

Farväl stealth....

Medlem

Inte alls. Hej brutalitet.

Medlem

Yeah! Det här gillar jag:D

Medlem
Skrivet av Raid25:

Farväl stealth....

Nu har ju faktiskt andra trailers och previews visat att stealth fortfarande spelar en massiv roll i spelet. Jag gillar speciellt "spök-bilden" som visar var fienderna tror att du är, medans du kan smyga runt andra hållet.

Däremot så tror jag att en ny inriktning är bara bra för Splinter Cell. Vi har redan gjort 100% stealth grejen i de tidigare 4 spelen, och ännu ett spel med exakt samma spelmekanik hade faktiskt känts aningens repetetivt.

Den här gången är Sam ensam, och ute efter hämnd. Ett större fokus på brutalitet och gunplay är en naturlig del av den inriktningen. Och som sagt, smygarna kommer säkert också bli tillfredställda.

Medlem

Synd att grafiken sög...


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

Riktigt dålig trailer faktiskt. Gör inte alls rättvisa för spelet som annars ser lovande ut. Aja, go Splinter Cell!

Medlem

Såg ut som halvcrapig konsolgrafik..?
Inte så snyggt..


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

vippi :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

vippi :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

vill ha =>


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Ozo
Medlem

verkar ju hur coolt som helst, kolla screensen så kan ni whina om grafiken sen istället

Medlem

Om jag jämför grafiken med Batman AA, känns det som nästa Splinter Cell har förflyttats till 1994, såg märkligt "tamt" ut, mysko.

Medlem

Äh, värdelöst. Första trailern brukar ofta vara mycket lockande (som i detta fall), sen, många månader senare när spelet börjar vara klart får vi se att smeten fortfarande är just en smet. Ofärdig.

Medlem

inget mörker, dålig grafik - wtf?

edit: ok, försenad release till pc var kanske ac2, men det kanske kommer vad gäller detta också

Medlem
Skrivet av Solodarity:

Om jag jämför grafiken med Batman AA, känns det som nästa Splinter Cell har förflyttats till 1994, såg märkligt "tamt" ut, mysko.

Ja, för att de inte överdrivit djupet i normalmappingen.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Har inte spelat nå Splinter Cell spel.. bara testat nått jag inte minns vilket. Men ni verkar ha bra koll, vilket är det bästa av dom som finns?

Medlem

Jag tycker det känns som att Sam borde ha stannat där han var

1
Skriv svar