Sonys rörelsekänsliga kontroll i vår

inK
Medlem
Sonys rörelsekänsliga kontroll i vår

Han ser ut som en Jedi-knight på bilden så nu är det bara börja med ett nytt Star Wars spel då!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Oooh, ska bli kul och se hur det funkar :>

Medlem

detta blir finnt

Medlem

Ni glömde Resident Evil 5.

Medlem

Jag är väldigt nyfiken på hur detta kommer bli! Ser fram emot det.

Medlem

Blir säkert i klass med MotionPlus. Dock ful som stryk med den där bollen... Var den vekligen nödvändig?

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Blir säkert i klass med MotionPlus. Dock ful som stryk med den där bollen... Var den vekligen nödvändig?

Den är till för positionering, vilket MotionPlus inte klarar av.

Medlem

De sa på E3-konferensen att det där är inte den slutgiltiga designen, så det är inte säkert att det kommer vara en boll på den.

Medlem

Som stolt PS3 användare ser jag fram emot detta!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Mycket bra, detta har vi Nintendo att tacka för, dem som tryckt på marknaden med motionkontroller. Själv spelar jag enbart PC och Wii, så när 360 o PS3 har detta kan ett köp vara givet...


signatur

sleeplezz

Medlem

wii+ps3=???? ser okej ut men...


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

Ny bild på kontrollen tydligen...

[/img]

Har tydligen den där härligt stora "lampan" på toppen

Medlem
Skrivet av inK:

Han ser ut som en Jedi-knight på bilden så nu är det bara börja med ett nytt Star Wars spel då!

Lustigt, jag tyckte också det såg lite StarWars ut över hans "pose".


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Vet inte varför men jag tycker de är lite mesigt av Microsoft OCH Sony att kopiera motion rörelser, visst de är kul att vifta med Wii'n, men de är ochså förbannat skönt att sitta med en dosa.

Inaktiv

asså kan dom inte fixa en riktigt jävla voice chat istället blir så less

Medlem
Skrivet av Kharif:

Vet inte varför men jag tycker de är lite mesigt av Microsoft OCH Sony att kopiera motion rörelser, visst de är kul att vifta med Wii'n, men de är ochså förbannat skönt att sitta med en dosa.

ok...du behöver inte ha denna kontroll...ingen som tvingar dig...dosan försvinner ju inte för att det kommer en ny kontroll.......Så du kan lungt sitta kvar med din dosa och sluta oroa dig....

Medlem

Vafför spelar killen med vanliga PS3, och inte Ps3-Slim? Haha, dom borde byta för att göra lite extra reklam för slim xD


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Kan ha varit för att Slim inte var annonserad då?

Medlem
Skrivet av inK:

Han ser ut som en Jedi-knight på bilden så nu är det bara börja med ett nytt Star Wars spel då!

Hoppas dem gör ett spel där man verkligen kan använda kontrollen som en ljussabel som då gör samma rörelser i spelet som man själv gör med kontrollen.:\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Gillar inte motion-kontroll överhuvudtaget men det är väl kul för de som inte gillar att sitta o koppla av till ett spel utan söker ett behov att flaxa.

Medlem
Skrivet av erikakasinnes:

asså kan dom inte fixa en riktigt jävla voice chat istället blir så less

Chat fungerar hur bra som helst i spel dock inte i Bf1943 som dice är att skylla för.

Dock säger "säkra källor" att cross game voice chat ska komma i slutet av oktober. Viket betyder att du kan prata med vänner oavsett vad man gör. Som ett inbyggt ventrilo eller teamspeak. Får hoppas detta stämmer.

Källa: http://www.vg247.com/2009/09/24/source-ps3-getting-cross-titl...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:
Skrivet av inK:

Han ser ut som en Jedi-knight på bilden så nu är det bara börja med ett nytt Star Wars spel då!

Hoppas dem gör ett spel där man verkligen kan använda kontrollen som en ljussabel som då gör samma rörelser i spelet som man själv gör med kontrollen.:\

det ska gå ialla fall till skillnad från wiimote standard. wiimote plus vet jag inte hur bra den är

Medlem

Lampan är söt. Jag vill ha en gul.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Lampan är söt. Jag vill ha en gul.

Lampan kommer att skifta färg beroende på funktionen i spelet :> stod i artikeln

Medlem
Skrivet av Gaara:

Gillar inte motion-kontroll överhuvudtaget men det är väl kul för de som inte gillar att sitta o koppla av till ett spel utan söker ett behov att flaxa.

Instämmer.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av mixxx:
Skrivet av kebbe:

Lampan är söt. Jag vill ha en gul.

Lampan kommer att skifta färg beroende på funktionen i spelet :> stod i artikeln

Jag läste inte artikeln. Jag kollade på bilden som postats i tråden.

Medlem

Kan man scanna in prylar också såsom man kan med Nathal ?
Typ scanna av sin skateboard och sen använda den i spel och så och att den kan känna igen dig och din röst ?

Medlem

Ape Escape


signatur

woop woop

1
Skriv svar