Splinter Cell: Conviction har datum

Robot
Medlem
Splinter Cell: Conviction har datum

Hur ska FZ ha det, femte delen, eller sjätte delen?


signatur

Burn in the light.

Medlem

Har datum alltså? Vilka datum har han och jag hoppas verkligen att han lämnar tillbaka dem? Skulle vara tråkigt om något datum försvinner ur almanackan. Tänk på alla stackars barn som förlorar sina födelsedagar Fisher!


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Medlem

Det ser verkligen skitkasst ut, så det är väl ingenting att vänta på i vilket fall.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Det ser verkligen skitkasst ut, så det är väl ingenting att vänta på i vilket fall.

Inte för att också vara pessimist, men jag håller faktiskt med.

Det ser inte ut som Splinter Cell om man säger så. "Forget what you know about Splinter Cell - IGN" stod det t.o.m i trailern som om det vore en bra grej. Ser ju för fasen ut som ett vanligt actionlir och raka motsatsen mot vad de tidigare spelen i serien var.

Nä, mina förväntningar är väldigt låga.

Medlem

Splinter Cell kom väl ut redan 2002?

* Tom Clancy's Splinter Cell (2002) Ubisoft Montreal
* Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow (2004) Ubisoft Shanghai
* Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory (2005) Ubisoft Montreal
* Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (2006) Ubisoft Shanghai
* Tom Clancy's Splinter Cell: Essentials (2006) Ubisoft Montreal
* Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction (2010) Ubisoft Montreal

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av kebbe:

Det ser verkligen skitkasst ut, så det är väl ingenting att vänta på i vilket fall.

Inte för att också vara pessimist, men jag håller faktiskt med.

Det ser inte ut som Splinter Cell om man säger så. "Forget what you know about Splinter Cell - IGN" stod det t.o.m i trailern som om det vore en bra grej. Ser ju för fasen ut som ett vanligt actionlir och raka motsatsen mot vad de tidigare spelen i serien var.

Nä, mina förväntningar är väldigt låga.

Jag tycker tvärtom. Splinter Cell är en underbar serie, men skulle de ha valt att fortsätta i exakt samma fotspår som i tidigare titlar känns det som om det hade blivit för mycket av det goda. Serien behöver en ny inriktning för att kunna föras vidare, vilket jag tror att Conviction kan lyckas med. Självklart ska inte konceptet gå åt ett helt annat håll, Sam Fisher-känslan behövs fortfarande, och just den biten tror jag att den här delen har kommer besitta.

Jag ser fram emot att få prova på även den här titeln!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Redaktör
Skrivet av ForrestFox:

Splinter Cell kom väl ut redan 2002?

Jepp, feltänk av mig - jag kollade Windows-versionen men spelet släpptes till konsol ett par månader tidigare.


signatur
Medlem
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av kebbe:

Det ser verkligen skitkasst ut, så det är väl ingenting att vänta på i vilket fall.

Inte för att också vara pessimist, men jag håller faktiskt med.

Det ser inte ut som Splinter Cell om man säger så. "Forget what you know about Splinter Cell - IGN" stod det t.o.m i trailern som om det vore en bra grej. Ser ju för fasen ut som ett vanligt actionlir och raka motsatsen mot vad de tidigare spelen i serien var.

Nä, mina förväntningar är väldigt låga.

Well said.
Dumbed down shit.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Riktigt kass kvaliteee på trailern måste ja säga! spelet ser så där ut oxå...

Inaktiv
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av kebbe:

Det ser verkligen skitkasst ut, så det är väl ingenting att vänta på i vilket fall.

Inte för att också vara pessimist, men jag håller faktiskt med.

Det ser inte ut som Splinter Cell om man säger så. "Forget what you know about Splinter Cell - IGN" stod det t.o.m i trailern som om det vore en bra grej. Ser ju för fasen ut som ett vanligt actionlir och raka motsatsen mot vad de tidigare spelen i serien var.

Nä, mina förväntningar är väldigt låga.

Well said.
Dumbed down shit.

Va? Så för att spelet bytt spår (mycket eller lite vet jag ännu inte) är det "Dumbed down shit"? Jag trodde endast att "Dumbed down shit" gällde för typ PC-serier som sedan blivit konsoll-serier och neddummade. Alternativt endast neddummade saker.

Denna serien har ju alltid funnits på konsoll såväl som på PC. "Your statement is invalid".


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Luktar flopp långa vägar. Extremt nerdummat anser jag.:down:

Synd


signatur
1
Skriv svar