Resident Evil 5 får Directors Cut-utgåva?

Robot
Resident Evil 5 får Directors Cut-utgåva?
inK
Medlem
Resident Evil 5 får Directors Cut-utgåva?

Lägger gärna inte mer pengar på RE5.


signatur

Every trophy counts...

Inaktiv

Ooooooh jag hoppas stenhårt på någon form av DLC med Jill... Sålänge det kommer till PC också vill säga. Köpte RE5 på Steam och har knappt kunnat slita mig

Ps. dom får gärna slänga in Versus DLC till PC versionen... bara för att

Medlem

RE 5 sög balle.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Oj oj oj! Hoppas det kommer gratis dlc till ps3! Annars får jag kolla in alla cutscenes på youtube.... Tänker inte betala för en dlc iallafall.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

ja vafan kan detta vara.. enremake som är directors cut låter väl inte troligt?

Medlem

fan vad jag hatar skådespelare som försöker få fansen att tro att de spelar spel. Detta är ju ett praktexempel i början av filmen.
"I love to play games! ... i have ben playing... uhmm... many ... games.. "
Tomte. säg att du bara e en simpel skådespelare som tog rollen för att det är ett jobb. Lönt att ljuga om sånt liksom.

Medlem

Resident Evil spelen blev totalt värdelösa efter RE3.. Tacka vet jag Zombies och Raccoon City... Vore rätt ball om nått likande inträffade i verkligheten.. Let us pray for a real G virus infection..

Ti.
Medlem

OMG va hon va jerk-off material 4 nerds

Seriöst...hela klippet med musiken o allt...

Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

Vore rätt ball om nått likande inträffade i verkligheten.. Let us pray for a real G virus infection..

Du är ju fan bra blåst i huvet.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Hahaha, vilken dam. Det där måste vara den mest intetsägande intervjun jag sett i mitt liv. Förutom det som står i själva nyhetstexten sa hon precis ingenting av reellt värde under dryga nio minuter.

Medlem
Skrivet av StereoX:
Skrivet av DeSStroyer:

Vore rätt ball om nått likande inträffade i verkligheten.. Let us pray for a real G virus infection..

Du är ju fan bra blåst i huvet.

LOL

men seriöst.. jag brukar också fantisera om det där StereoX.. något sjukt inom mig som vill få den fantasin till verklighet.. fast jag ser helst då att jag inte blir infekterad och överlever hela situation

är jag störd för jag har såna här drömmar :P8)

1
Skriv svar