God of War III-demo med föregångarna

Robot
Medlem
God of War III-demo med föregångarna

holy smokes! ska lätt importera från staterna.

Medlem

Detta ska jag köpa då det kommer till Sverige! Ännu en anledning att köpa detta!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

holy shit 720p med 2x AA


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Kommer importera i höst! Riktigt nice och spelen är försedda med throphy support!!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Helt underbart....


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Någon som vet en sida man kan importera från?
Har testat Amazon men dom skickar inte GoW Collection till sverige =/

Medlem

Sedan när ska ett demo ses som ett privilegium förunnat de som köper andra saker? Ett demo är ju för i helvete till för att sälja in ett visst spel. Vad fan är allt på väg? PISS-spel, bara av den anledningen kommer jag inte att ens titta på den skiten.

Medlem
Skrivet av slipside:

Någon som vet en sida man kan importera från?
Har testat Amazon men dom skickar inte GoW Collection till sverige =/

http://videogamesplus.ca/

I särklass de bästa jag har handlat av. Leveranstid på 4-5 dagar från Kanada och frakten är inte mer än 4,76 euro


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem
Skrivet av sebrock:

Sedan när ska ett demo ses som ett privilegium förunnat de som köper andra saker? Ett demo är ju för i helvete till för att sälja in ett visst spel. Vad fan är allt på väg? PISS-spel, bara av den anledningen kommer jag inte att ens titta på den skiten.

Jag skulle vilja säga att med tanke på att du bara har kunnat lira de på E3 så är de tämligen exklusivt. De lär nog släppa demo för allmänheten. Men ta nu och byt tampong eller något, k thx bai!


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Då var det förbokat!
376kr inklusive frakt...hell yeah

1
Skriv svar