The Witcher 2 till konsol?

Medlem
The Witcher 2 till konsol?

Trevligt för konsolägarna, ingen förtjänar att inte få tillgång till detta framtida mästerverk.

Medlem
Skrivet av andymikel:

Trevligt för konsolägarna, ingen förtjänar att inte få tillgång till detta framtida mästerverk.

Verkligen. The Witcher var verkligen ett av de trevligaste rollspel som släppts på PC de senaste åren. Det och Vampire: The Masquerade är två av mina absoluta favoriter (och båda med en del problem, ska väl också sägas...) inom genren. Om bara fler utvecklare vågade göra sådana här gedigna, riktiga rollspel!

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

lika bra o posta den här bilden redan nu,eftersom vi vet att alla pc-kids kommer gråta o snacka skit om konsol i den här tråden.

typisk pc-ägare på fz.se?
bild

Ironiskt att båda inläggen före ditt sa exakta motsatsen. Också ironiskt att just nu är det du som snackar skit.


signatur

Aj, dina ögon!

Haha jag snacka om att göra bort sig

Medlem

Bra timat, när dom 2 inläggen innan ditt prisar beslutet att släppa det på konsol med, så länkar du en bild på en gråtande unge som alltså skulle betyda att vi PC spelare skulle klaga och whina på det.

Ska jag svara med samma medel och säga "typiskt en konsoll ägare"? nej, det gör jag nog inte.
hade nog hållt med dig om dom faktiskt HADE klagat


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Witcher har ju relativt simpla kontroller så det kommer säkerligen att fungera finemang på konsol, annat hade ju varit om de som andra spelföretag lade fokus på konsol så PC-versionen blir lidande, men det verkar det ju inte vara i detta fallet.

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Witcher har ju relativt simpla kontroller så det kommer säkerligen att fungera finemang på konsol, annat hade ju varit om de som andra spelföretag lade fokus på konsol så PC-versionen blir lidande, men det verkar det ju inte vara i detta fallet.

Som sagt, som det såg ut på tidigare filmer så är ju fortfarande den förenklade "quick-time-eventen" kvar sedan tidigare varje gång man ska gå på nästa combo. Enda som kan vara illa med en konsol version är ju att dom kanske slaktar inventory menyn så det blir helt skum på PC, som i Oblivion.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

lika bra o posta den här bilden redan nu,eftersom vi vet att alla pc-kids kommer gråta o snacka skit om konsol i den här tråden.

Mycket sten i ditt glashus nu känns det som...

Ettan var helt underbar och jag går redan och längtar efter att få spela del två, funderar t.o.m. på att gå och köpa böckerna så länge för att få koll på källmaterialet:) Kommer antagligen att köra det på PC men precis som andra har sagt så är det kul för både konsumenter och producenter att spelet får en större marknad.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

1
Skriv svar