RedLynx är stolta över Trials HD-försäljningen

Robot
RedLynx är stolta över Trials HD-försäljningen
Medlem
RedLynx är stolta över Trials HD-försäljningen

Kan inte säga annat än att det här spelet är awesome Fast sjukt svårt på hard och framåt =P

Inaktiv

Har kollat på Youtube och verkat skit roligt! Kanske det finns möjligheter att släppa Arcade delen och göra ett helt spel av det? Folk verkar ju gilla sånt här.

Egna banor och så vidare.

Medlem

Extreme är hur svårt som helst!

Medlem

Roligt för dom Hoppas att det kommer till PSN någon gång också.

Medlem

Jag har råkat slå sönder en dosa pga detta spel. Inte varit såhär arg sen Arena S3 i WoW. Inferno extreme går inte att klara.

Jag hade ETT försök kvar och 40sekunder när jag hade kommit till sista hoppet. Och resten vet ni.


signatur

iObject!

KoP
Medlem
Skrivet av Weepings:

Jag har råkat slå sönder en dosa pga detta spel. Inte varit såhär arg sen Arena S3 i WoW. Inferno extreme går inte att klara.

Jag hade ETT försök kvar och 40sekunder när jag hade kommit till sista hoppet. Och resten vet ni.

Fy f*n vilken terror!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Har kollat på Youtube och verkat skit roligt! Kanske det finns möjligheter att släppa Arcade delen och göra ett helt spel av det? Folk verkar ju gilla sånt här.

Egna banor och så vidare.

Finns en baneditor redan.

Skrivet av Weepings:

Jag har råkat slå sönder en dosa pga detta spel. Inte varit såhär arg sen Arena S3 i WoW. Inferno extreme går inte att klara.

Jag hade ETT försök kvar och 40sekunder när jag hade kommit till sista hoppet. Och resten vet ni.

Woah måste vara surt.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

1
Skriv svar