Uncharted 2 är inte slutet

Robot
Medlem
Uncharted 2 är inte slutet

Låter bra riktigt jävla bra


signatur

AYY LMAO

Medlem
Medlem

Naughty Dog får gärna mjölka konceptet om de fortsätter göra det med finnes och leverera samma kvalitet som hittils.

Medlem

Låter bra.. Ska bli grymt att spela tvåan.
Ser fram emot att få spela 3, 4,5 oxå

Medlem

Är det inte Naughty Dog som brukar ha en licens per generation, för att sedan sälja den vidare?

Har för mig att det är så, men inte säker.

Medlem
Medlem
Skrivet av Jozo:

Är det inte Naughty Dog som brukar ha en licens per generation, för att sedan sälja den vidare?

Har för mig att det är så, men inte säker.

nja, de har bara sålt Crash Bandicoot. Men en spelserie per generation stämmer då jak & dexter blev deras huvudfokus på PS2. Dock har de också fullt upp med sin special team som kallas ICE Team vars enda uppgift är att kräma ut så mycket som möjligt ur PS3:an.

on topic: Jag har inget mot att flera uncharted kommer bara kvalitén hålls uppe!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Glädjande nyheter det ser jag fram emot

Medlem
Skrivet av Haziza:

Låter bra riktigt jävla bra


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Jozo:

Är det inte Naughty Dog som brukar ha en licens per generation, för att sedan sälja den vidare?

Har för mig att det är så, men inte säker.

nja, de har bara sålt Crash Bandicoot. Men en spelserie per generation stämmer då jak & dexter blev deras huvudfokus på PS2. Dock har de också fullt upp med sin special team som kallas ICE Team vars enda uppgift är att kräma ut så mycket som möjligt ur PS3:an.

on topic: Jag har inget mot att flera uncharted kommer bara kvalitén hålls uppe!

Hehe ok, då var det nästan som jag trodde. Tack för svaret!.

Medlem

Hade hoppats att spelen inte var så fristående, ok att de tar vid rätt öppet efter Drakes Fortune i 2:an, men hade varit kul att se att U3 var en nästan direkt fortsättning så att vi som varit fans från början inte glöms bort...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

varför skulle uncharted 2 vara slutet ?

Medlem

Uncharted 3: The Quest for More Booty.

Denna gång har Nate 3 brudar på sig.

Uncharted 4: Royal King

4 Brudar. Nate blir sugen på gangbang


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv

Keep em Coming!!!

Medlem

Såg att spelet fick 9.5 på ign, de har en videorecension också, bådar gott:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

1
Skriv svar