World of Brütal Legend

Robot
Medlem
World of Brütal Legend

Jag gillar muren med högtalare, där kan man snacka decibel!

Ser riktigt häftigt ut, garanterat köp.

Medlem

Jag blir bara mer å mer lack att det är bara konsol folket som får ta del av detta mästerverk!

Medlem

Blir bara bättre och bättre för varje gång jag ser det! Kan mycket väl bli årets ballaste spel! Dock stör jag mig lite på att det står att demot är ute men att det bara gäller för folk som förbeställt spelet och fått en aktiveringskod. För oss vanliga dödliga hårdrockare så är det först imorgon som vi får uppleva det.

/ LordDaimos

Medlem

vill ha! vill ha! vill ha! vill ha! vill ha! vill ha! :D:D:D:D:D:D:D:D

Ser ju helt jävla AWESOME ut! :D:D

Medlem

They can’t stop us
Let ‘em try
For heavy metal
We will die!

Ja tacka fan för att spelhösten 2009 är såhär jäkla bra!


signatur
Medlem

Fy jävla faaaan va fräsigt det här ser ut!.. Jag vill ha det nu

Medlem

Är det inte Deathstars - Blitzkrieg jag hör i bakgrunden under presentationen av Tainted Coil?

Det här ser riktigt nyskapande och roligt ut! Kan inte vänta på att få testa på det...

Inaktiv

Så jäkla snyggt!

Medlem

Jag tycker det är så himla löjligt, till den grad att jag inte ens kan skratta åt det.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jovisst är det deathstars ;D
Hoppas på lite mer tyngre metal, och inte bara iron maiden osv
Ser ut o bli ett sjuhelvetes bra spel dock!


signatur

0lo0l

Inaktiv
Skrivet av 0lo0l:

Jovisst är det deathstars ;D
Hoppas på lite mer tyngre metal, och inte bara iron maiden osv
Ser ut o bli ett sjuhelvetes bra spel dock!

Alla låtar som är med i spelet är listade
http://en.wikipedia.org/wiki/Br%C3%BCtal_Legend#Soundtrack

Medlem

Ska spelas på release


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av 0lo0l:

Jovisst är det deathstars ;D
Hoppas på lite mer tyngre metal, och inte bara iron maiden osv
Ser ut o bli ett sjuhelvetes bra spel dock!

Lustigt nog så finns det inga låtar alls med just Iron Maiden med i liret

Jag diggar soundtracket stenhårt hittills, fin mix av gammalt och hårt, nytt och svagt, att King Diamond för andra gången i år får vara med i ett spel (iåförsig MF i GH:Metallica, men ja) är inte mer än helt rätt Att sen gamla Carcass smyger sig in samt gravt underskattade Angel Witch får komma in är också välkommet!

Brütal Legend kommer förmodligen gå varmt i lådan väldigt länge, med ett soundtrack som detta så kan jag gott ha på det i bakgrunden istället för att behöva ta i med iTunes eller Spotify!

EDIT: Jäkla massa smileys i det inlägget, nåja, det är fan metal.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Slashneed:

Lustigt nog så finns det inga låtar alls med just Iron Maiden med i liret

Jag gissar att de och Metallica saknas p.g.a. att de kanske ville ha för mycket pengar för att vara med.

Metallica har ju en egen Guitar Hero version, de vill säkert ha feta pengar för att vara med i nåt annat spel nu.

Iron Maiden är ju klassiskt, de har även omslag/designs som skulle passa i spelet också. Enligt wikipedia så heter hjälten Eddie Briggs efter Eddie och skaparen Derek Briggs. Men verkar inte finnas något mer.

1
Skriv svar