World of Warcraft uppdaterat

Robot
Medlem
World of Warcraft uppdaterat

Kärt återseende, sannerligen. Nu behöver de bara göra samma sak med MC, BWL, ZG och AQ så är jag i himmelriket.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Mc och Zg kan jag tänka mig ifall de skippar alla satans trash imellan,

Medlem

Dödade man inte Onyxia för 5 år sen? Börjar Blizzard få slut på idéer? Eller är detta bara på "skoj" eftersom det är 5-års jubileum? Detta är inte "canon"??


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Det är för att fira att spelet fyller 5 ja.

Medlem

Kommer bli kul att gå in i Onyxias Lair igen

Medlem

Kul, men kidzen vill väl att man skall ha full Ulduar gear för att få vara med!

Medlem
Skrivet av Niethrel:

Kul, men kidzen vill väl att man skall ha full Ulduar gear för att få vara med!

Då föreslår jag att du spelar med dina mogna vänner istället för "kidz". Och ja, jag tror man måste ha rätt bra gear för att få komma med i en PUG till onyxia.

Gen
Medlem

Vad snabbt ni fick upp patchen på sidan :>

Inaktiv

Tråkigt för alla pre tbc guilds plus tråkigt att bossar i det där spelet aldrig riktigt vill dö.

Inaktiv

Onyxia var för lätt i 10-manna, måste dom alltid nerfa allt så att alla utan skills ska känna sig duktiga.. gör det svårare och tvinga dom att lära sig!

Medlem

Jag tror inte direkt blizzard tweaka det här instancet för att vara svårt, snarare att folk lätt ska kunna köra och återminnas gamla goda stunder i detta epipska instance. Fan... Att det gått ca 4-5 år sen man sist var i hennes lya känns konstigt xD


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Inaktiv

Låter trevligt.


signatur

© Copyright by T@wo

Medlem

Det är charity för att fira femårsjubiliet.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Remus - hur fan kan någonting i WoW vara canon? Alla bossar, gudar, maktfigurer samt alla direkt storylinedrivande personer (Thrall, t.ex.) har blivit dödade och blir dödade om och om igen hela tiden. WoW's lore är canon, samt lite breda händelseförlopp - men ca 0% av det som spelarna gör är "persistent", och du kan lita på att inte ett skvatt du har gjort bär över i nya Warcraft-titlar.

Fånge i en värld som aldrig förändras. VIlken mardröm.

Medlem

Håller med föregående talare, denna instance ska inte vara svår utan kul!

Inaktiv

fast grejen är ju den att det är så jävla lätt att det inte är kul, du är färdig där så oerhört fort att du inte ens hinner komma ihåg hur kul det brukade vara på lvl 60, vart ju mycket roligare på den tiden, lite utmaning i raidsen, mycket roligare när man vart tvungen till att jobba för det... nu när det är så satans lätt så är du ju ute på 5 min igen, det enda det påminner mig om är alla hundratals boost i DM men gjort genom åren
Visst jag fattar allt med 5 års jubileet men liiiite svårare hade dom väll ändå kunnat göra det? vi drog ihop en 10 manna raid, vi var bara 2 st som kunde tacts och som hade gjort henne förrut, och vi oneshotade henne och dödade henne på mindre än 5 min.. Lite för lätt skulle jag påstå.. men visst, är det så folk vill ha det, free epix och inget arbete för det så att alla P12:or får gear och noobar, så är det väll så folk ska få ha det då.

1
Skriv svar