Nytt Left 4 Dead-innehåll på gång

Robot
Medlem
Nytt Left 4 Dead-innehåll på gång

hmm

Medlem
Medlem
Medlem

Äntligen... Tog ett bra tag.


signatur

Rawr

Medlem
Inaktiv

Sista gången vi får se ett tillägg till Left 4 Dead 1. Rest in Peace. Valve lovade en massa tillägg när jag köpte spelet för 500 kronor.

Medlem

Det roligaste var ju att dem sade att det skulle släppas innan den 23:e September senast.

Men som showerguy sade, det lär nog bli det sista, iaf på 1 - 2 år, med tanke på hur "snabbt" VALVe släpper uppdateringar till L4D.

Skulle inte SDK (Source Development Kit) komma kort efter L4D släpptes? -____-

Medlem

Jag har inte spelat L4D på 3 månader tror jag. Slutade efter ett tag då Survivor banorna släpptes.

Alldeles för upptagen med CoD WaW och Warcraft 3 TFT på internet. Sen någon gång Team Fortress 2 på det också.

Blir väl att testa detta igen då detta innehåll släpps. En sak är säker. L4D2 kommer jag inte köpa. Speciellt nu när jag bokat CoD MW2 och OFP DR.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

haha det här var väl väntat, synd bara att det blir o lira annat på lanet i helgen. ;P

Medlem
Skrivet av liberator:

haha det här var väl väntat, synd bara att det blir o lira annat på lanet i helgen. ;P

det blir väl till att lira survival på lanet i helgen

och lite world in conflict också!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Sista gången vi får se ett tillägg till Left 4 Dead 1. Rest in Peace. Valve lovade en massa tillägg när jag köpte spelet för 500 kronor.

Jag vill inte vara den som är den, men... vart står det?

Medlem

ja på 1 år har vi fått typ survival mode och nu denna karta.. är det vad dom lovade innan spelet släpptes ? nej..

Medlem
Skrivet av showerguy:

Sista gången vi får se ett tillägg till Left 4 Dead 1. Rest in Peace. Valve lovade en massa tillägg när jag köpte spelet för 500 kronor.

Du borde eventuellt kolla runt i olika butiker innan du handlar spel .. 500 spänn låter ju som grovt överpris

Inaktiv
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av showerguy:

Sista gången vi får se ett tillägg till Left 4 Dead 1. Rest in Peace. Valve lovade en massa tillägg när jag köpte spelet för 500 kronor.

Du borde eventuellt kolla runt i olika butiker innan du handlar spel .. 500 spänn låter ju som grovt överpris

450 kronor + 50 kronor i övriga kostnader kostade det på Steam. Tax och kortavgift. Man känner sig lurad när man betalar full pris för ett sådant spel som Left 4 Dead 1. Lovar ut tillägg och SDK har inte änns kommit.

Detta splittrar som sagt communityn mellan L4d 1 och l4d 2. Men vi får hoppas att Valve håller det dom lovar. Och hoppas att vi får några vapen till Left 4 Dead 1.

Inaktiv

Körde det i LAN förra helgen, äger hårt fortfarande och med alla communitykampanjer osv som finns lär det leva ett bra tag till.
Sen nu får vi mer godis och l4d2 är på väg, helt epic helt enkelt.

och ja jag orkar betala för l4d2 istället för att joina någon whimpy support grupp på steam...

Ozo
Medlem
Skrivet av showerguy:

och SDK har inte änns kommit.

kom ju för flera månader sedan? ;o

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av showerguy:

Sista gången vi får se ett tillägg till Left 4 Dead 1. Rest in Peace. Valve lovade en massa tillägg när jag köpte spelet för 500 kronor.

Du borde eventuellt kolla runt i olika butiker innan du handlar spel .. 500 spänn låter ju som grovt överpris

450 kronor + 50 kronor i övriga kostnader kostade det på Steam. Tax och kortavgift. Man känner sig lurad när man betalar full pris för ett sådant spel som Left 4 Dead 1. Lovar ut tillägg och SDK har inte änns kommit.

Detta splittrar som sagt communityn mellan L4d 1 och l4d 2. Men vi får hoppas att Valve håller det dom lovar. Och hoppas att vi får några vapen till Left 4 Dead 1.

varför måste det ena spelet ersätta det andra? som det ser ut utspelas de på helt olika klockslag på dygnet och i olika miljöer ... man kan spela båda? PS sluta handla på steam, period

1
Skriv svar