Filmtajm inför Aions släpp

Robot
Medlem
Filmtajm inför Aions släpp

Lite sena där FZ Denna har legat på Gametrailers som "Launch trailer" i flera dagar:P
Men det är en bra trailer

Medlem

NCSoft borde sysselsätta sig med att få igång sina servrar och få ner kötiderna istället för att pyssla med en massa PR för spelet. när det är 3 timmars kötid och uppåt innan spelet släppts till fler än de som förokade bådar det verkligen inte gott

Medlem

Förstår inte hur dem kan kalla detta "som plåster på såren" då köerna fortfarande är enorma, riktigt dåligt gjort, speciellt eftersom man köpt spelet för att just kunna få headstart!

Medlem

Ojdå, ruskiga köer om det är 3h :O. Visst inte att det var så många som var intresserade av rosa svampar, små japanska figurer med hemska röster och svärd som är tre gånger större dem.

Medlem

Testade betan. Var faktist rätt okej Lite skön omväxling ifrån WoW. Och må säga att det kan ha stor potential. Har dock inte testat high end game. Men lvlade mässigt så var det skojj för min del.

Medlem

Har hört att köerna är 9h långa till och med.

Citat:

16:38 - Queue Position 2991
17:36 - Queue Position 1851
20:46 - Queue Position 1064


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Har hört att köerna är 9h långa till och med.

http://img14.imageshack.us/img14/1200/aion0002cp.jpg


signatur

Intel Core 2 Duo E6600|Asus P5W DH Deluxe|Corsair TWIN2X 6400 DDR2 3071MB|Sapphire Radeon X1900XT 512MB|Zalman VF900-Cu LED,CNPS9500 LED

Medlem

Hur kan de ha sådana köer? De har hypat spelet länge, glömde de att man behöver en serverpark?

Medlem

Köerna gäller ett fåtal servrar, bl.a. den som "alla" svenskar spelar på.
Den håller jag mig långt borta ifrån och har därmed inga problem med köer......

Skitkul spel. I love it.

Medlem
Skrivet av Phobos:

Köerna gäller ett fåtal servrar, bl.a. den som "alla" svenskar spelar på.
Den håller jag mig långt borta ifrån och har därmed inga problem med köer......

Skitkul spel. I love it.

När jag skulle logga in vid 21-tiden idag stod det High på alla servrar som man kunde välja... Men ja, vilken lirar du på?

Medlem

tja spelar själv på Azphel den står alltid på High oavsätt det är kö eller ej, oftast är kön enbart ~200-300 pers och tar 10-15 min att ta sig in. Förvisso den blir lite värre exakt primetime upp till ~1000 pers men aja.

Medlem

Så går det då man har en Stängd "öppen beta"

Medlem
Skrivet av Shaad0w:
Skrivet av Phobos:

Köerna gäller ett fåtal servrar, bl.a. den som "alla" svenskar spelar på.
Den håller jag mig långt borta ifrån och har därmed inga problem med köer......

Skitkul spel. I love it.

När jag skulle logga in vid 21-tiden idag stod det High på alla servrar som man kunde välja... Men ja, vilken lirar du på?

Då det var 8h kö på perento igår så loggade jag in på Castor och skapade en karaktär, ingen kö. Servern var fortfarande high dock.

Inaktiv
Skrivet av Smileynator:

Så går det då man har en Stängd "öppen beta"

Det är ingen beta, däremot kanske du tänker på head-start och över 400 000 förhandsbokningar som ska dela på servrarna.

Spelet är för mig väldigt stabilit. Inga problem i spelvärlden heller om man kommer in i tid det vill säga.

Medlem

Väldigt långa köer ja... Vill man spela på vardagar så får det vara efter midnatt. Bah... Sen att idioter sitter med shops å tar upp serverplats är bara idiotiskt.

1
Skriv svar