Fem minuter från Halo-animen

Robot
Medlem
Fem minuter från Halo-animen

Ser lovande ut. Jag gillar

Medlem

Liten besviken på kvaliten, men det blir lätt att man tittar.

Medlem

Det ser väl rätt okej ut tycker ja.

Medlem

Såg ut som Pokémon..med blod.

Medlem

Master Chief var hur ful som helst! Resten såg däremot bra ut. Det ser ut som kebbe säger: Pokémon med blod

Medlem

Gissar att det där var Studio 4°C:s arbete, ser lovande ut. Mina tidiga favoriter till det här projektet.

Update: Jo, nog var spartanen rätt basic och apan modell större

Medlem

Aldrig gillat anime, men det här måste man ju se..... Några små besvikelser dock. Till exempel Spartans utseende och Brutes storlek....


signatur
Medlem

Hm, lite larvigt.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Karate chief?

Personligen tål jag inte anime med engelska röster, det är som att se pippi på koreanska.

Blir säkert underhållande att kolla på, men tycker inte dom fångade andan vidare bra. Nu är jag inget gigantiskt halo fan iof, så jag kanske har missat att han har blivit en ninja i dom senare spelen.

Medlem

Detta hade kunnat blivit så himla mycket bättre om dom skippade den töntiga "anime" stilen som är så himla inne nu...

Medlem

litte larvigt. hade förväntat mig mer =/

Medlem

Anime looken har jag inge problem med men att spartan såg ut som han var tagen direkt ur Starzinger störde jag mig på.
Hoppas animen har bra story iaf och mindre ninja moves från spartans.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Medlem

Sikken irriterande teknarstil.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hade heller sett den i CGI, eller en tecknarstil med mer detaljer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fan vad ego snubbarna är då. Vidrigt.

Inaktiv

Jag älskar anime men det här var skit, plus amerikanska röster fungerar extremt sällan, det hela påmonde om nått för barn typ ninja turtles.

Medlem

Vet inte vad man ska säga.... kanske kollar nåt avsnitt sen men de ser väldigt stelt och tråkigt ut och helst vill jag inte se halo i anime stil :/


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Väldigt larvig, och alldeles för japansk, de kunde åtm ha 3d-miljöer och skepp.

Och är det bara jag som har problem med premissen kring ODST?
Du skickar ner ett gäng killar som kostat extremt mkt att utbilda i till synes väldigt dyra och avancerade "one time use"-pods.
Det är väl en sak att Navy Seals dumpar fallskärmar för 60papp när de hoppar i strid, men de där podarna kostar nog betydligt mer.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Palla... kunde väl gjort det lite mer stylized istället för vanligt jeffla anime tecknat. Håller med ovanstående.

Skrivet av kebbe:

Såg ut som Pokémon..med blod.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Medlem

Glömde bort att det var Halo tills dem sa:

And the shooter is a spartan.

Längtar tills jag får se denna dock!!!! x3


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av simulacra:

Och är det bara jag som har problem med premissen kring ODST?
Du skickar ner ett gäng killar som kostat extremt mkt att utbilda i till synes väldigt dyra och avancerade "one time use"-pods.
Det är väl en sak att Navy Seals dumpar fallskärmar för 60papp när de hoppar i strid, men de där podarna kostar nog betydligt mer.

De är ju iaf inte ensamma om det då soldaterna i quake också landar i "engångskapslar";)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av simulacra:

Väldigt larvig, och alldeles för japansk, de kunde åtm ha 3d-miljöer och skepp.

Och är det bara jag som har problem med premissen kring ODST?
Du skickar ner ett gäng killar som kostat extremt mkt att utbilda i till synes väldigt dyra och avancerade "one time use"-pods.
Det är väl en sak att Navy Seals dumpar fallskärmar för 60papp när de hoppar i strid, men de där podarna kostar nog betydligt mer.

Jobbar du som ekonom eller något?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Man gillar att dom dödar gruntsen som om de vore små barn. Men jag gillar inta anime så jag är inte så nöjd med att det är just det


signatur

Infanteri-kolonister i led!

Medlem

Haha garva när "ODST rödtotten" lacka ur, så jävla anime barnsligt... =D

Medlem

Påminner inte det minsta om Anime, varken stilen eller något annat. Stereotypisk amerikansk tecknad, & detta ska dom då använda för att få fler Japaner att köpa 360. Patetiskt är vad det är.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

Jag tänker citera en kille på youtube.

Citat:

wow... in halo games i didnt figure that master chief knew far east fighting and that kind of reflexes.. animes.. i hate ANIMES

1
Skriv svar