Robot
Wet

Rubi Malone är en riktigt arg tjej som skjuter först och struntar i att fråga. I Wet ska du hjälpa henne igenom ett blodstänkt äventyr, men frågan är om det finns någonting nytt i detta nya actionspel.


Medlem
Vi granskar Wet

Tyckte demot var kul gillar man överdriven action så kan jag rekommendera det här spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Håller inte med betyget så värst mycket. Visst spelet är linjärt men det skiftar mellan olika element som håller intresset uppe. Tycker spelet borde ha recensert av någon som inte har Oblivion som favoritspel.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Idono: Vem som recenserar spelar mindre roll, speciellt på en högre nivå - där jag rankar FZ.se. När det väl framgår vad som leder fram till recensentens betyg så finner jag inget problem överhuvudtaget om vilket spel personen i fråga har som favorit.
Det är inte betyget som är det viktiga, utan vägen dit.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Sunkig recension..

Medlem
Skrivet av tavener:

Sunkig recension..

Jag tyckte den var mycket bra.
Do you see the problem here?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Lustigt att spelet får plus för kontrollerna, jag testade demot igår och tyckte kontrollerna var något av de sämsta jag testat

Medlem

Ett givet köp för min del!

Medlem

Det var en bra recension. För många av FZ:s läsare är dock en "sunkig" recension en recension där de inte håller med om slutbetyget, vilket självklart är ett mycket märkligt sätt att se på saken.

Medlem

Håller med Stephan. Recensionen var välskriven och tar upp både bra och dåliga saker med spelet och av texten att döma så kändes betyget motiverat. Låter inte som min typ av spel men det blir nog allt att testa demot ändå.

/ LordDaimos

Medlem

Horribelt dåligt spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

åhh vad irriterande det är när man inte kommer direkt till recensionen när man klicka på länken !


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Tråkigt att det inte kom hela vägen, blir kanske ett köp när spelet säljs för en hundring.

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

åhh vad irriterande det är när man inte kommer direkt till recensionen när man klicka på länken !

Ja, världen går under för att man kan läsa om bakgrunden till recensionen och sen behöva klicka på en länk till för att komma till den...

Bra recension!
Spelet verkar dock inte vara något för mig, men jag gillar grafiken när hon ser rött skarpt!

Medlem

Kan ni granska med om min tjej är nått "wet"

PS tacksam för svar snarast

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Idono: Vem som recenserar spelar mindre roll

= Det dummaste jag läst i år..

Medlem

haha så dissat!


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Redaktör
Skrivet av Idono:

Tycker spelet borde ha recensert av någon som inte har Oblivion som favoritspel.

Vad menar du?


signatur
Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av bjosarn:

Idono: Vem som recenserar spelar mindre roll

= Det dummaste jag läst i år..

Det förklarar din dåliga läsförståelse. Men det kommer med tiden och ju mer man läser. Keep on working.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

klockren recension tycker exakt likadant


signatur

[/5] "powernap over"

Medlem

Testade demot och tyckte väl det var sådär. Mestadels tråkigt att man hela tiden var tvugen att köra akrobatik för att träffa nått med pistolen.
Tycke att när man bara sprang på backen fick så många träffar på sig från Fi, att man hela tiden hoppade så man inte blev helt mörchad.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Störde mig extremt mycket på pistolljudet, ett spel som fokuserar så mycket på skjutande borde ha mer än ett enda ljud och kanske variera fördröjningen mellan skotten så det känns mer verkligt, nu kändes det som att ljudet bara hakat upp sig.

Även animationen när man dricker spriten (eller vad det nu var) och hon kastar upp flaskan kändes väldigt B, exakt samma animation och den bryter helt hastigt precis när flaskan gått sönder.

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Håller med Stephan. Recensionen var välskriven och tar upp både bra och dåliga saker med spelet och av texten att döma så kändes betyget motiverat.

+1

Fick samma intryck av spelet som recensenten.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

håller fullständigt med. riktigt linjärt. stängde av demot efter 10 min

KoP
Medlem

Kändes för mycket som Stranglehold. Och Stranglehold i min bok får oxå bara en 2:a i betyg. Linjärt, repetitivt och allmänt trist.

Medlem

2/5??? Jag älskade demot så underbat mycket så jag ska ner till spelbutiken imorgon och köpa mig ett exemplar.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag tyckte spelet var ganska kul och skulle förtjänat en 3:a iaf men smaken är som baken.

Medlem

Vissa spel ska vara linjära..

Medlem

Hej alla!

Det är kul med reaktioner på recensionerna vi skriver och vi uppskattar all feedback.

Något man som läsare dock bör vara medveten om är att vårt jobb när vi recenserar är att inte bara se på vår egen åsikt - som förstås väger in - men också att försöka placera in spelet i en större helhet. Om man bara går på den första reaktionen så skulle det inte vara särskilt seriöst.

Istället ligger det massor av tid bakom en recension, inte minst själva spelandet men också en hel del test av spelfunktionalitet och vi tittar dessutom på hur spelet kan jämföras med andra spel.

Sedan är det en del tycke och smak, vilket vi tydligt kan se på reaktionerna här.

Hoppas det ger lite insikt och en möjlighet till eftertanke innan man slänger ur sig "sunkig recension"...

Medlem

Har just dragit igenom demoversionen från PSN och måste säga att jag håller med recensenten till fullo. Var less på att skutta och skjuta efter första banan (och det blev löjligt ganska omgående då man i stort sett verkade behöva hoppa eller glida eller springa längs en vägg för att ha någon chans att skjuta ner folk och överleva själv). Det som däremot vägde upp enormt var (som recensenten också nämnde) biljakterna. Om det är något som detta spel kommer att bli ihågkommet för så är det nog just dessa då de var riktigt roliga och fantastiskt mäkta att bara titta på.

/ LordDaimos

12
Skriv svar