Medlem

En sämre kopia av Devil may cry ?

Medlem

Bra recension som vägde upp det bra och det dåliga. Det jag störde mig mest på var det där enormt jobbiga movie filtret dem kör genom spelet. Man blir ju hellt yr i mössan efter en stunds spelande. Hadde man bara kunnat stänga av det så kanske man kunnat ha mer skoj.

Medlem
Skrivet av 3degs:

Bra recension som vägde upp det bra och det dåliga. Det jag störde mig mest på var det där enormt jobbiga movie filtret dem kör genom spelet. Man blir ju hellt yr i mössan efter en stunds spelande. Hadde man bara kunnat stänga av det så kanske man kunnat ha mer skoj.

Enligt Gametrailers recension så kan man det inne på options eller dylikt.

Inaktiv

Spelet är riktigt uselt akta er för det.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Synd! Jag tyckte att det verkade så häftigt innan:)

Medlem
Skrivet av Stephan:

Det var en bra recension. För många av FZ:s läsare är dock en "sunkig" recension en recension där de inte håller med om slutbetyget, vilket självklart är ett mycket märkligt sätt att se på saken.

Så är det inte. Jag testade själv spelet och det finns många saker som jag inte kan hålla med om. Jag tycker bara att han som skrivit recensionen har skrivit sunkigt.

Medlem

Efter att testat demot så känns det nästan som det fick för högt betyg hah

Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av Stephan:

Det var en bra recension. För många av FZ:s läsare är dock en "sunkig" recension en recension där de inte håller med om slutbetyget, vilket självklart är ett mycket märkligt sätt att se på saken.

Så är det inte. Jag testade själv spelet och det finns många saker som jag inte kan hålla med om. Jag tycker bara att han som skrivit recensionen har skrivit sunkigt.

Ett tips i konsten att argumentera är att ta med just argument, skriver du bara "sunkig recension" har du liksom förlorat på en gång.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av 3degs:

Bra recension som vägde upp det bra och det dåliga. Det jag störde mig mest på var det där enormt jobbiga movie filtret dem kör genom spelet. Man blir ju hellt yr i mössan efter en stunds spelande. Hadde man bara kunnat stänga av det så kanske man kunnat ha mer skoj.

Enligt Gametrailers recension så kan man det inne på options eller dylikt.

Tack, man kanske skall ge det en chans då när det kommit ner i pris då det är så mycket annat just nu.

Iaf tack för att du tipsa om det, skall kolla gametrailers video review igen.

Medlem

Har inget att anmärka på i recensionen, provade demot och fick ungefär samma känsla. Men...

... en åsikt som jag inte riktigt delar med recensenten är att ordet "linjärt" är ett ord med negativ innebörd.

Linjärt eller icke-linjärt är ju i grunden bara ett speltekniskt beslut som båda föder och stryper olika möjligheter för ett spels utförande.

Det som bör vara av intresse för en recensent är att se om ett linjärt eller icke-linjärt spelupplägg var till fördel eller nackdel för den givna spelupplevelsen.

Tyvärr anses linjära spel som lite sämre än icke-linjära spel av majoriteten av FZ's redaktion samt medlemmar.

Medlem

är du ett fan av tidernas största man Quintin tarantino så kommer du gilla det här
tro det eller ej men detta spelet har både anda och story


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

12
Skriv svar