Stalker: Call of Pripyat klart?

Robot
Medlem
Stalker: Call of Pripyat klart?

Skulle tro det är bara ryssland, så har de väl varit med deras tidigare, först där senare i europa .

Medlem

Är man tvungen att ha ettan för att kunna spela detta?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Deathwisher:

Är man tvungen att ha ettan för att kunna spela detta?

Clear sky var i alla fall fristående.

Medlem

De är fristående, så några expansioner är de ju egentligen inte. Du behöver alltså inte ha ettan.

Medlem

Oh snart klart då! Ser verkligen fram emot detta.

Sitter och lirar Shadow of Chernobyl med Oblivion Lost 2.2, Weather Overhauled och massa andra moddar just nu, ruggigt fränt.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Knappast så långt kvar till den europeiska versionen. Clear Sky släpptes typ 22-23 augusti i ryssland och 15 september i EU om jag inte minns helt fel.

Medlem

Och jag som precis köpt Fallen Earth för att stilla postapokalypshungern...

Medlem

Låter trevligt att det är på gång.
Men jag såg på distrubutören i EU att man ändrat från oktober 2009 till första kvartalet 2010. Kolla här:
http://www.bit-composer.com/www_en/game.aspx?gameid=f4aadcf4-...

Är det så så är det ju inte alls kul.
Vidare så har det inte presenterats någon Collectors Ed. Det vill man ju ha (mest för att jag har de andra i Collectors Ed)


signatur

//toxaris
//Daniel Persson

Medlem

Man kommer väl svära åt alla buggar i det här spelet med. GSC är lika dålig på att skriva kod som JoWood.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

jag tror att det bara är chile som får den åsså måste man ha 3:an installad för att spela

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Man kommer väl svära åt alla buggar i det här spelet med. GSC är lika dålig på att skriva kod som JoWood.

Var glad ATT de skriver den iaf, annars skulle dessa spel ej finnas.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Man kommer väl svära åt alla buggar i det här spelet med. GSC är lika dålig på att skriva kod som JoWood.

Äsch, det har alltid varit mer än spelbart för mig. Efter en patch eller två är det inga problem, och när mod-scenen har tagit tag i spelet så blir det helt underbart. Ironiskt nog så är det dom här spelen som verkligen är värda pengarna i slutändan, med tanke på vad dom tillslut blir och hur många gånger man kan ta sig igenom spelen med fräscha upplevelser.

Stalker-serien är helt jävla underbar!

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Man kommer väl svära åt alla buggar i det här spelet med. GSC är lika dålig på att skriva kod som JoWood.

Du behöver inte spela det om du nu tycker att det är så fullt av buggar. Stalker serien må ha lite fler buggar än andra spel men det kan man leva med. När allt annat är så jäkla bra.
Och som nämnt ovan så hjälper communityn till att göra spelet ännu bättre. Oblivion Lost till SoC är fantastiskt.


signatur

//toxaris
//Daniel Persson

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:
Skrivet av Neatherblade:

Man kommer väl svära åt alla buggar i det här spelet med. GSC är lika dålig på att skriva kod som JoWood.

Äsch, det har alltid varit mer än spelbart för mig. Efter en patch eller två är det inga problem, och när mod-scenen har tagit tag i spelet så blir det helt underbart. Ironiskt nog så är det dom här spelen som verkligen är värda pengarna i slutändan, med tanke på vad dom tillslut blir och hur många gånger man kan ta sig igenom spelen med fräscha upplevelser.

Stalker-serien är helt jävla underbar!

Det där var fanimej det finaste jag hört sen jag konfirmerades. Håller helt med dig! Har inte stött på några gamebreaking buggar i spelen och så roligt jag haft med stalker-serien har jag inte haft med något annat FPS. Tror jag spelat igenom ettan en 5-6 ggr med olika mods och utan mods

Medlem

Det var snabbt jobbat i sådana fall. De har förmodligen jobbat med den sedan första expansionen.

1
Skriv svar