Fortress Forever uppdaterat

Robot
Medlem
Fortress Forever uppdaterat

mitt hjärta slår för TFC och även FF.

Medlem

Måste skaffas! TFC var grymt mycket roligare än TF2, som blev tråkigt väldigt fort.

Medlem

TF2 ftw.

'nuff said


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Skön mod. Inget fel på TF2 heller dock

Medlem

Kul att tipset kom med
Men varför står TF2 som spelinfo under nyheten?

Medlem

jag tycker allt är tråkigt fort

Medlem
Skrivet av smuts:

TF2 ftw.

'nuff said

What he said! Men den här modden är bland de bästa moddarna som gjorts enligt mig!

Inaktiv

Tyckte FF var riktigt lovande när det kom. Snabbare än tfc men inte lika tekniskt på något sätt, lättare att komma in i och betydligt mer förlåtande vad gällde bunnyjump. Problemet är/var väl dock samma som med TFC, att det är alldeles för svårspelat för gemene man och därmed en liten community. Hur ser det ut nu? Är det fortfarande en server värd namnet? (Sist jag kikade var det knappt en server som hade spelare)

Medlem
Skrivet av DenGamlaSkolan:

Tyckte FF var riktigt lovande när det kom. Snabbare än tfc men inte lika tekniskt på något sätt, lättare att komma in i och betydligt mer förlåtande vad gällde bunnyjump. Problemet är/var väl dock samma som med TFC, att det är alldeles för svårspelat för gemene man och därmed en liten community. Hur ser det ut nu? Är det fortfarande en server värd namnet? (Sist jag kikade var det knappt en server som hade spelare)

Just nu precis efter releasen är det flera servrar igång på kvällarna.
Jag tycker att modden har blivit mer nybörjarvänlig iom senare versioner, så jag tycker att alla ska ge den en chans(igen).
Men visst, det krävs träning, träning och åter träning. Den är både snabbare och med inveklad än TF2.

Inaktiv

YES! Fick igång steam igen, tro det eller ej men det var ett kärt återseende. Drar hem fulla versionen av FF nu.
Hur är det med ligor i FF. När det begav sig på den gamla TFC-tiden var det väl uktfcl och wptfcl som var stora. (Sist jag kollade fanns det väl en prem-division samt någon för bottenskrapet).
Jo det är ju det där med träning som sätter stopp för en del. Kommer ihåg själv för länge sedan när man kikade ett UE.Poopy-demo på 2fort och det plötsligt gick upp för en hur man bunnyjumpar. Sedan när man väl lärde sig conc-hoppa öppnade sig en helt ny värld.

1
Skriv svar