Forza Motorsport 3 filmat

Robot
Medlem
Forza Motorsport 3 filmat

Ser jävla bra ut.

Medlem

Det är inte designern till Forza 3 som snackar, det är bara nån random "custom car designer" som fått i uppgift att göra reklam om trimningen och stylingen i spelet.

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Men GE MIG SPELET!

Medlem

OMG! Det är det enda jag kan säga.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Ju mer jag tittar på Forza 3 ju mindre intresserad blir jag.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Ju mer jag tittar på Forza 3 ju mindre intresserad blir jag.

Okej alla, se till att anteckna nu, fanboien har talat!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av TysN:
Skrivet av redmac:

Ju mer jag tittar på Forza 3 ju mindre intresserad blir jag.

Okej alla, se till att anteckna nu, fanboien har talat!

Okej...Jag hade hoppats att intresset skulle stiga när mer media visas om Forza 3. För då skulle jag äntligen få en anledning att starta upp min xb360. Men men, fortsätt du med att häckla mig.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Inget spel som sticker ut... ge mig ett WRC lir istället Dirt 2 var rena arkad sörjan..

Medlem
Skrivet av RaymonD:

Inget spel som sticker ut... ge mig ett WRC lir istället Dirt 2 var rena arkad sörjan..

WRC får du i Gran Turismo 5 i december. Enjoy! samt Nascar, samt 1000 bilar osv osv


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av RaymonD:

Inget spel som sticker ut... ge mig ett WRC lir istället Dirt 2 var rena arkad sörjan..

WRC får du i Gran Turismo 5 i december. Enjoy! samt Nascar, samt 1000 bilar osv osv

Jo för Nascar är verkligen en intressant och rolig bilsport ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av TysN:

Jo för Nascar är verkligen en intressant och rolig bilsport ^^

För 300 miljoner amerikaner så är det roligt. Vilket i sin tur gynnar Gran Turismo 5 försäljning.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skrivet av TysN:

Jo för Nascar är verkligen en intressant och rolig bilsport ^^

Oh look! They're making a left turn!

Medlem
Skrivet av Guru Meditation:
Skrivet av TysN:

Jo för Nascar är verkligen en intressant och rolig bilsport ^^

Oh look! They're making a left turn!

omfg!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av redmac:

Ju mer jag tittar på Forza 3 ju mindre intresserad blir jag.

Ju mer Forza 3 jag ser desto MER intresserad blir jag iaf.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hoppas man hittar något driftingteam till detta också:)

Well jag är ju ett diehardcore fan utav GT men en sak jag alltid gillat med Forza spelen är design delen.. jag hoppas att GT kommer att inkludera något liknande men jag är skeptisk.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Detta kommer bli bra.......... mm, Så e det bara. 2:an är det bästa racing lir som finns till konsoler... GT har haft sina glansdagar färdigt nu.
Och om man tycker att 400 bilar inte är tillräckligt. Ja då har man fanimej alldeles för mkt fritid...

Ser fram emot demot nästa vecka!

Medlem

Konkurens är bra, driver utveckling. Jag välkomnar både Gran Turismo 5 och Forza 3 med öppna armar.

KoP
Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av RaymonD:

Inget spel som sticker ut... ge mig ett WRC lir istället Dirt 2 var rena arkad sörjan..

WRC får du i Gran Turismo 5 i december. Enjoy! samt Nascar, samt 1000 bilar osv osv

Varför måste du komma här och vara bitter Redmac? Kan du inte bara glädjas åt att både Forza 3 och GT 5 med alla säkerhet blir två bra/roliga spel? Oavsett vad man har för preferenser så lär man ju få ut något av båda spelen.

Inaktiv

Ser riktigt nice ut, men jag sitter på PC.

Medlem

Hade detta varit öppet istället för 90 tals stuk så.. nehepp.

Tdu2 tack!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Nu har jag xbox o kör forza 3, sku jag ha en ps3 sku ja antagligen ha gt oxå.

Sånt sandlåde prat hela tiden "nej min grop är bättre"

Men jag sku gärna se ett spel som kombinerar forza 3, gt och shift.

Ta forza 3, lägg till gt´s bilar och rally. Ta bort däck o billjudet i forza 3 och lägg dit shifts ljud.

Det är en stort minus på forza sidan tycket jag, det gälla tjutiga däck ljudet. Låter inte så på riktigt, mer som i shift. Doft, ruggigt.. Om du inte kör med välldigt smala däck då, vilket man inte har i forza. Sku va kul med en nissan micra -87a iofs me 145 däck

Samma sak med motorljudet i forza, varför gå så långt me detaljrikedom och fysik. Men skippa realistiska billjud? Tråkigt. Få till lite mera dumpventil ljud när man trimmat bilen oxå.
Ta tex mustang, den har ett distinkt viinande ljud från chargern som saknas i spelet.

Medlem

Nu önskar jag nästan att jag hadde ett xbox360, Hoppas GT5 blir liknande med tuning och sånt


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Ge mig det till PC!:)

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av RaymonD:

Inget spel som sticker ut... ge mig ett WRC lir istället Dirt 2 var rena arkad sörjan..

WRC får du i Gran Turismo 5 i december. Enjoy! samt Nascar, samt 1000 bilar osv osv

Nascar spel finns på 360 också.

Medlem
Skrivet av KoP:

Varför måste du komma här och vara bitter Redmac? Kan du inte bara glädjas åt att både Forza 3 och GT 5 med alla säkerhet blir två bra/roliga spel? Oavsett vad man har för preferenser så lär man ju få ut något av båda spelen.

Inte bitter bara ville säga att mitt intresse sänkts med tiden för forza 3. Men visst kommer forza 3 blir bra.
Men när Dan Greenworld för Turn 10 betonar otaliga gånger på E3 mässan att Forza 3 är den definitiva racingspelet, så blir man bara besviken när man ser mer av spelet. Men kul för de som nöjer sig med vad som erbjuds av Turn 10.

Skrivet av it is me MARIO:

Nascar spel finns på 360 också.

EA har lagt ned sin Nascar serien och vad gör ditt uttalande något för Forza 3? Är det bättre att behöva köpa flera olika bilspel på xb360? Men dåligt att man får flera olika bilspel inkluderat i GT5?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av KoP:

Varför måste du komma här och vara bitter Redmac? Kan du inte bara glädjas åt att både Forza 3 och GT 5 med alla säkerhet blir två bra/roliga spel? Oavsett vad man har för preferenser så lär man ju få ut något av båda spelen.

Inte bitter bara ville säga att mitt intresse sänkts med tiden för forza 3. Men visst kommer forza 3 blir bra.
Men när Dan Greenworld för Turn 10 betonar otaliga gånger på E3 mässan att Forza 3 är den definitiva racingspelet, så blir man bara besviken när man ser mer av spelet. Men kul för de som nöjer sig med vad som erbjuds av Turn 10.

Skrivet av it is me MARIO:

Nascar spel finns på 360 också.

EA har lagt ned sin Nascar serien och vad gör ditt uttalande något för Forza 3? Är det bättre att behöva köpa flera olika bilspel på xb360? Men dåligt att man får flera olika bilspel inkluderat i GT5?

vänta jag ska anteckna att ditt intresse sänks för varje film som kommer...det är ju nåt man vill höra?? LIKE I GIVE A SHIT om ditt intresse sänks,höjs,böjs lr t.o.m försvinner

Medlem
Skrivet av Pojii:

det är ju nåt man vill höra?? LIKE I GIVE A SHIT om ditt intresse sänks,höjs,böjs lr t.o.m försvinner

Trodde vi var på ett allmänt forum? Måste ha missat det pm:et, kan du ge mig en kopia så jag vet vad man får göra?

On topic: Får önska alla Forza fans en fantastisk spelupplevelse. Ni är väl värda det!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

12
Skriv svar