Tales of Monkey Island gratis idag

Robot
Medlem
Tales of Monkey Island gratis idag

Tackar! Hoppas bara inte jag fastnar så jag måste köpa de andra delarna nu bara :3


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Härligt, här ska det provas. Ont om pussel o äventyr nuförtiden.

Medlem

Mje-he-he-he, de fick mig till att köpa SE till iPhone istället.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Tipsade om detta redan i morse i "Helgens digitala erbjudande"-tråden. Får hoppas folk hinner regga sig innan tiden går ut nu!

/ LordDaimos

Inaktiv

"Tales of Monkey Islan, helt gratis."

Islan?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Islam? Oh noes!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

fuck yeah!! fan vad glad jag blir

Medlem

I'll be filling me hard drive, yar!

Medlem

Mysigt, men fan vad frusterande det är när det helt värdelösa kameran får en att gå fel i pusslen bara för man inte kan se omkring sig ordentligt.

Medlem
Skrivet av Forcie:

Mysigt, men fan vad frusterande det är när det helt värdelösa kameran får en att gå fel i pusslen bara för man inte kan se omkring sig ordentligt.

Fungerade utmärkt för mig.

Inaktiv

Helvete.. Missade erbjudandet. Så går det om man inte kollar nyheterna varje dag.

Medlem

Är det någon som vet om man kan köpa enskilda episoder? Jag har klickat mig runt på Telltales hemsida, men hittar bara att man köpa alla delar för $35.

Medlem

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-

FM-guru
F.d. Sisyr

Här fyller man år 19:e september, utan att ha en aning om att det är Talk Like a Pirate Day!

Medlem

fick det. älskar det

Medlem

Jobbigt det här ifall man blir fast... ^^

Väntalite, kunde man bara göra det igår? Hittar ingen nerladdningställe =(

Medlem

Typiskt att man fasntnade vid ett spel på konsollen hela dagen så att man inte hann gå in på FZ.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=3bInZ7_y4Lw&hd=1

Kul Monkey Island 2 grej (inget kommande spel...lite spelmotor skoj bara med MI2)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Tony:

Är det någon som vet om man kan köpa enskilda episoder? Jag har klickat mig runt på Telltales hemsida, men hittar bara att man köpa alla delar för $35.

Det ska gå då alla delar säljs separat, hur man gör däremot vet jag inte.

Edit: Verkar som detta inte gäller MI, som jag förstått det köper man alla delarna då dessa inte är fristående utan säljs som ett helt paket tydligen.

Läste att de som redan köpt MI:LOTSN kunde ladda ner valfritt spel från deras sida. Verkar som detta är något som de kör med jämna mellanrum, själv hade jag helt missat det om det inte varit för att en tipsade om det på Minhembio.

1
Skriv svar