CoD: World at War uppdaterat

Robot
Medlem
CoD: World at War uppdaterat

Kul med nya banor! synd bara att CoD WaW inte har samma scen som Cod4 så börja uppdatera de istället!

Inaktiv

Har kört banorna på Xbox,Riktigt roliga! Lugnt värt att ladda ner den stora filen.

Medlem

kanske ska ta installera det igen, nötter mest cod4 med klanen men cod waw är ju ganska roligt men saknas en del i det


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Satt och väntade på denna uppdatering igår kväll och exakt 21:00 så släpptes den. De nya banorna är riktigt bra. Hur många banor är vi uppe i nu, 23? Riktigt schysst att de släppt 3 extra banpaket gratis till PC, mer sånt av andra utvecklare vore inte helt fel.

Medlem

Jag måste fan ge Treyarch en eloge alltså , de har uppdaterat WaW mycket bättre med innehåll än vad Infinity Ward gjort med sina släppta titlar.

Tror det är 10+ nya banor snart i WaW.

Medlem

Tråkigt man ska behöva betala för nya maps på konsol bara för man vill köra med sina kompisar som inte spelar pc...

Medlem

Cod WaW är så mycket bättre än CoD MW. Lite finare grafik, brutalare, våldsammare och mycket mycket mycket större banor.

Knappt några "spawn kills" alls i detta spelet!

jag har spelat CoD 4 MW från första dagen det släpptes och slutade för några månader sedan då jag omformaterade datorn och allting försvann.

Nu spelar jag CoD WaW istället och jag är inte besviken! Zombie läget kanon kul, multiplayern suverän och ännu fler perks!

Vad mer kan man begära?? Stora banor och sen stridsvagnar som kan vara riktigt roligt och riktigt jävla irriterande på samma gång.

War-läget är så CoD serien alltid ska ha varit från början. Testa det.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Fan va bra! Dom uppdaterar spelet verkligen bra.

Inaktiv

Inte liten uppdatering inte!

Medlem

Fy fan vad nya zombie banan är rolig! Rekommenderar den varmt! Jag uppgraderade första pistolen så den sköt iväg granater som gjorde en jävla smäll!

Så förbannat roligt!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Har nu testat de nya maparna och de är skit roliga!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Måste man betala för patchar på xbox? Låter helt sjukt.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Måste man betala för patchar på xbox? Låter helt sjukt.

Där så är inte det här en patch utan DLC alltså nerladdningsbart innehåll till ett spel och patcharna laddas ner automatiskt då du startar ett spel.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Eisenhart73:

Måste man betala för patchar på xbox? Låter helt sjukt.

Där så är inte det här en patch utan DLC alltså nerladdningsbart innehåll till ett spel och patcharna laddas ner automatiskt då du startar ett spel.

Mjaha. Kallas för DLC men man får samma sak som till PC. :\


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Remus:

Cod WaW är så mycket bättre än CoD MW. Lite finare grafik, brutalare, våldsammare och mycket mycket mycket större banor.

Knappt några "spawn kills" alls i detta spelet!

jag har spelat CoD 4 MW från första dagen det släpptes och slutade för några månader sedan då jag omformaterade datorn och allting försvann.

Nu spelar jag CoD WaW istället och jag är inte besviken! Zombie läget kanon kul, multiplayern suverän och ännu fler perks!

Vad mer kan man begära?? Stora banor och sen stridsvagnar som kan vara riktigt roligt och riktigt jävla irriterande på samma gång.

War-läget är så CoD serien alltid ska ha varit från början. Testa det.

Jo, CoD WaW är jättekul, om man gillar spray and pray med SMGs... annars så håller man sig till Cod2 som är det bästa i serien än så länge...

Men Treyarch ska ha en eloge för att de fortsätter uppdatera spelet!

Medlem

oh, måste testas

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Remus:

Cod WaW är så mycket bättre än CoD MW. Lite finare grafik, brutalare, våldsammare och mycket mycket mycket större banor.

Knappt några "spawn kills" alls i detta spelet!

jag har spelat CoD 4 MW från första dagen det släpptes och slutade för några månader sedan då jag omformaterade datorn och allting försvann.

Nu spelar jag CoD WaW istället och jag är inte besviken! Zombie läget kanon kul, multiplayern suverän och ännu fler perks!

Vad mer kan man begära?? Stora banor och sen stridsvagnar som kan vara riktigt roligt och riktigt jävla irriterande på samma gång.

War-läget är så CoD serien alltid ska ha varit från början. Testa det.

Jo, CoD WaW är jättekul, om man gillar spray and pray med SMGs... annars så håller man sig till Cod2 som är det bästa i serien än så länge...

Men Treyarch ska ha en eloge för att de fortsätter uppdatera spelet!

Bolt-action only ftw


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar