Spela Unreal Tournament 3 gratis i helgen

Robot
Medlem
Spela Unreal Tournament 3 gratis i helgen

Var väldigt länge sen jag hade Ut3 installerat på datorn! Kanske dags att testa det igen. Har ju inte testat titanpatchen ännu

Medlem

Jag körde förra Gratishelgen och det var riktigt kul, rekommenderar starkt att testa ni som inte gjort det förut.

Medlem

Nerladdningen avbryts och låser sig hela tiden, riktigt j*vla värdelöst.

Inaktiv

3:e gången nu eller?

Medlem

Rabatten på Unreal spelen finns även på GamersGate denna helg och hela nästa vecka!

Medlem
Skrivet av henkka:

Nerladdningen avbryts och låser sig hela tiden, riktigt j*vla värdelöst.

Prova byta download-location (finns i settings) från sverige till något annat land och se om det går bättre.

Medlem

Provade också förra gången och tyckte det var ok, även om det inte riktigt är min sorts shooter. Har ju att göra med DDO och annat, men annars hade jag tackat och tagit emot.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av henkka:

Nerladdningen avbryts och låser sig hela tiden, riktigt j*vla värdelöst.

Prova byta download-location (finns i settings) från sverige till något annat land och se om det går bättre.

Tack för tipset! Jag bytte till Danmark och nu fungerar det som det ska.

Medlem
Skrivet av henkka:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av henkka:

Nerladdningen avbryts och låser sig hela tiden, riktigt j*vla värdelöst.

Prova byta download-location (finns i settings) från sverige till något annat land och se om det går bättre.

Tack för tipset! Jag bytte till Danmark och nu fungerar det som det ska.

No probs.

Inaktiv
Skrivet av anon_19389:

3:e gången nu eller?

Jepp...ingen som vill köpa det verkar det som och det förstår jag.

Medlem

Riktigt kul spel, det som det dock saknar är en större mängd banor. De som finns är mycket bra, men det borde klart vara fler. Se bara på mängden i UT200X, något åt det hållet iaf.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Oj va kul får spela de gratis i 3 dagar-,-
tur att jag har QuakeLive^^

Medlem

Gillar Ut2004 bättre. UT3 känns som en parantes.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:

UT3 känns som en parantes.

Hur menar du? Visst, det är en annan känsla (om man gillar det är en smaksak...) och det är som sagt lite mer banor till de tidigare, men vad syftar du på?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

köpte ut3 på stuts

Medlem

Sist jag testade UT3 kändes det som att spela UT2004, fast med kryckor. Intresset för "uppdatering" svalnade ganska fort.

Medlem

VARFÖR!? Jag som köpte Jedi Academy..nu kan jag inte ladda hem det pga upptagna servrar.. Kan inte Epis inse att ingen vill ha deras jävla Unreal Tournament 3, DET KOMMER INTE ATT BÖRJA SÄLJA!

Medlem

var ju typ gratis att köpa så jag köpte det

Inaktiv
Medlem

Tyckte UT3 blev för mycket, UT2004 va bra och lagom.

Medlem

UT3 är ball, iaf i deathmatch. är inte mycket för warfare å allt vad det heter.. passar liksom inte i UT

Medlem
Skrivet av conthox:

Riktigt kul spel, det som det dock saknar är en större mängd banor. De som finns är mycket bra, men det borde klart vara fler. Se bara på mängden i UT200X, något åt det hållet iaf.

Det finns faktiskt sjukt många bra custom maps, problemet är att det kan vara svårt att hitta servers som kör dom som är bra.
Jag lanade nyligen UT3 i många timmar och kunde i princip köra en ny fräsch karta varje runda

Finns väl dock fortfarande fler kartor till UT2004.

Medlem

Spelet var bara för klottrigt.. För mycket färger, för mycket effekter.

Medlem

UT3 var långt bättre än 2004, 2004 var skön men UT3 var så mycket mer. Älskade såväl deathmatch som CTF och warfare, de nya tillskotten var riktigt kul och erbjöd så mycket mer. Dock innehåller spelet original lite få banor, men det åär lätt att åtgärda med ett par custom-maps, finns ju många att välja mellan

Skulle dock gärna ha sett ett mappack till 360, då hade man nog tagit upp dosan igen

Medlem

Ut 3 går att köpa för under 100 kr i butik men det är inte i närheten lika kul som UT 2k4. Det är dock värt priset de tar men jag anser att de har tagit bort det som gjorde att UT skilde sig från resten av alla fps spel, det vill säga de mer avancerade rörelserna. UT 3 är alldeles för mainstream tyvärr, det må vara snyggare än tidigare UT men det levererar inte när det kommer till att vara roligare.

Medlem

jag håller mig till ut2k4, mycket roligare.

Medlem
Skrivet av Verity:

Det finns faktiskt sjukt många bra custom maps, problemet är att det kan vara svårt att hitta servers som kör dom som är bra.

Jo, det är ju det. Finns en hel del bra att ladda ned, men vill man spela online så blir det svårt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar