Episodes from Liberty City filmat

Medlem
Episodes from Liberty City filmat

Fick min nästan att stoppa i GTAIV skivan igen i xboxet. Har ju fortf. inte kört igenom Lost of the Damned el vad det heter.

Medlem

Vilka plattformar släpps det här på? Xbox360 endast?

Edit: Dum fråga! Jag kollade aldrig klart på filmen, men det har jag gjort nu!

Medlem

Ginger haired Man 55 times more likely to be victim of hate crime:D


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Skönt med lite samhällskritik från ett så pass stort företag

Medlem

Hoppas det håller samma kvalitet som LaD, kanske tom blir bättre med alla vice city-vibbar

Trevlig bonus att de visade lite footage från Red Dead Redemption (förhoppningsvis) även om det bara var en get och lite öken.

Medlem

Innehåller "Episodes from Liberty City" verkligen GTA4 också?? Har för mig att det bara innehåller de två tillägspaketen...

Medlem

Har alltid gillat deras radio program, till och med i GTA2 var det kul å lyssna på, och det har nästan bara blivit bättre.

Medlem

Får man med orginalspelet åxå???!


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av KlasXpress:

Innehåller "Episodes from Liberty City" verkligen GTA4 också?? Har för mig att det bara innehåller de två tillägspaketen...

Det är vad jag hört, har även för mig att det ska gå att spela episoderna utan att äga Gta iv, rätta mig om jag har fel.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av KlasXpress:

Innehåller "Episodes from Liberty City" verkligen GTA4 också?? Har för mig att det bara innehåller de två tillägspaketen...

Det är vad jag hört, har även för mig att det ska gå att spela episoderna utan att äga Gta iv, rätta mig om jag har fel.

"Episodes from Liberty City is the brand new Grand Theft Auto, containing two complete games – “The Ballad of Gay Tony” & “The Lost and Damned” – together in one box." Verkar inte så, enligt webhallen.


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av Eottt:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av KlasXpress:

Innehåller "Episodes from Liberty City" verkligen GTA4 också?? Har för mig att det bara innehåller de två tillägspaketen...

Det är vad jag hört, har även för mig att det ska gå att spela episoderna utan att äga Gta iv, rätta mig om jag har fel.

"Episodes from Liberty City is the brand new Grand Theft Auto, containing two complete games ? ?The Ballad of Gay Tony? & ?The Lost and Damned? ? together in one box." Verkar VISST så, enligt webhallen.

fixed


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Bwaahaha... "keeping reform off the agenda"...

Skön pungspark på Fox Noise...


signatur
Inaktiv

Vad är det här? en till ps3 diss? som ni vill rockstar... jag va en fan men ni har visst förlorat en.

Medlem

enligt mig såg det ut som om det kommer bli ett FPS spel man fick ju se inuti gubben kan ju alltid hoppas!

Medlem

Fy vad jag älskar denna stad...ge mig mera Liberty City nu!! (till PC alltså).

simon857: Jag håller med om att det hade varit gött att kunna välja perspektiv själv.

Medlem
Skrivet av luiga:

Fy vad jag älskar denna stad...ge mig mera Liberty City nu!! (till PC alltså).

simon857: Jag håller med om att det hade varit gött att kunna välja perspektiv själv.

Njäae, grejen är att som FPS så hade GTAIV inte varit vidare vackert att kolla på... Det som visades som förstaperson var ju bara handy-cam reporter/kameraman på gatan, inget spelmoment.

Men det var kanske uppenbart? ;p


signatur
Medlem

http://www.rockstargames.com/episodesfromlibertycity/
"Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City includes both The Lost and Damned, and The Ballad of Gay Tony together on disc exclusively for Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft. Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City will be available worldwide October 29th 2009 for $39.99 and will not require a copy of the original Grand Theft Auto IV to play."

Förstår inte hur GTA IV hänger med i paketet.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Redaktör

Calle hade lite bråttom med tangenterna, fixat nu. Tack till er som sa till, för Calles del blir det Cuba Cola istället för Jolt nästa vecka.


signatur
AW8
Medlem

Undrar hur många halvår det kommer att ta innan detta släpps till PC? :-/


signatur

PC gamer 'til I die.

1
Skriv svar