Farming Simulator 2009 plåtat

Robot
Medlem
Farming Simulator 2009 plåtat

Nice.

Medlem

Jag har detta sedan en tid tillbaka. Lite roligt ibland
Skönt när man har dragit in lite pengar så man kan handla lite nya saker och brumma omkring med
http://www.landwirtschafts-simulator.de/

Medlem

Nej tack, sånt här får jag tillräckligt med under sommaren.

PaZ
Medlem

Om man jobbar med sånt här så blir man väl less på det under dagarna, och om man inte gör det är man väl knappast intresserad? Samma logik skulle kanske gå att aplicera på fler spel, men ändå :). Vad kommer härnäst? Löpande band-montör 2009 eller Clean Sweep: The battle against dirty floors?

Medlem

Tacka vet jag FarmVille på Facebook.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Haha jag tänkte direkt på gold farming XD
Gold Farming Simulator 2009. Ett spel för kineser som sitter i WoW och farmar guld som jobb.


signatur

Sol är bäst på radio.

MFC
Medlem

Ett jordbruksspel är inte ett jordbruksspel om man inte kan leka monsanto och stämma alla jordbrukare som ofrvilligt odlar ens genmanipulerade grödor.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Så vilka spelar ett sånt här spel? Lantbrukarna själva?

MFC
Medlem
Skrivet av Mack:

Så vilka spelar ett sånt här spel? Lantbrukarna själva?

när valutorna kollapsar sitter alla o odlar sin låtsaspotatis för att hoppas kunna sälja det på en webbsida där alla säljer sina påhittade grödor.. givetvis får man betalt i pengar som man kan köpa nya finare traktorer för.. givetvis i spelet...

(ironivarning)


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Wow. Jag vet, jag vet, det var inte mycket att säga, men va fan ska jag säga?

Inaktiv

Sjukt beroendeframkallande!!

Medlem

årets spel:)

Medlem

undrar om man tjänar på att va mjölkbonde i det här spelet?

Medlem

Spana in dom andra spelen som finns:
bus simulator. gaffel truck simulator med flera

Medlem

Anar jag en viss sarkasm i nyheten?

KoP
Medlem

Seriöst, vem har inte drömt om att få ratta en traktor eller skördetröska när man var mindre?

Medlem

Verkar tråkigt och ser tråkigt ut.

Medlem

Får dom göra sådär? Kopiera Microsoft Flight Simulator-typsnittet och få det att se ut som om det är samma företag som ligger bakom?

Medlem
Medlem

som Farmville beroende blir man ju sugen, men blir nog inget köp iaf, men suuuugen är jag...

Medlem

det e något med grafiken som försöker dra in mig i spelet

Medlem

Mer och fler varierade spel tack! På 80 och 90 talet släpptes spel av alla möjliga slag, varför ska 2000 talet vara sämre bara för att vi har några massiva spelhus som släpper samma saker om och om igen?

Inaktiv

Många bönder i landet

Inaktiv

Detta har man ju ägt ett bra tag nu väldigt kul men finns mycket att plussa på , väntar nu fint på Farming Simulator 2010 och hoppas på multiplayer!

Medlem

Farma för Arma 2 kanske är mer i min stil (konappning!).

Medlem

Har inget emot farming spel.. Harvest moon t.ex.. grymt spel. Men "simulator", kan förstå folk som gillar flygsimulatorer, t.om tågsimulatorer kan jag förstå mig på. Men att folk skulle ha intresse för skördetröskor och traktorer..

Medlem

Jag var inne i den lokala spel butiken idag och såg Forklift simulator 2009 (är inte 100% säker på namnet) i hyllan, jag var nära på att köpa det bara för att de hur uruselt det var. Men jag tog mitt förnuft tillfånga och gick därifrån tomhänt.

1
Skriv svar