Utvecklarsnack om Avatar

Robot
Medlem
Utvecklarsnack om Avatar

verkar snyggt


signatur

PSN:Eric_says

Medlem

Mycket hype runt de här projekten, och dom är som sagt inte lite kaxiga i sina uttalanden om hur övergrymt det kommer bli. Det lilla man har fått se tycker jag dock inte är särskillt imponerande, men det visar sig väl.

Medlem

Usch va dom misslyckades att sälja i detta klipp.

BME
Medlem

Med tanke på att geväret som roboten i trailern till filmen håller i clippar in i armen så har jag inte så stora förhoppningar för denna. Liksom vad är det är, Pocahontas i rymden? Med furfags ist för indianer?


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem
Skrivet av BME:

Med tanke på att geväret som roboten i trailern till filmen håller i clippar in i armen

jag kan inte komma på ett 3d spel där såna fel inte finns.

Medlem

Ser fram emot filmen extremt mycket, spelet är jag däremot lite tveksam till. Man får helt enkelt hoppas på det bästa!

Medlem

Filmen, ja.
Spelet, not so much.

BME
Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av BME:

Med tanke på att geväret som roboten i trailern till filmen håller i clippar in i armen

jag kan inte komma på ett 3d spel där såna fel inte finns.

Spel ja, men när WETA gör det är det pinsamt


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Knepigt med sån här information hmm...

Ska se filmen när den kommer och vill veta så lite som möjligt om den. Duckar för all hype och spoilers, för att slippa bli påverkad. Dessutom mera skoj att se en film man inte vet något om.

Samtidigt vill man ju gärna läsa om vad de hittat på, som spelet till exempel. Men nej, jag skippar.

Must... resist... curiosity...

1
Skriv svar