Se multiplayer i Dragon Rising

Robot
Medlem
Se multiplayer i Dragon Rising

bf2


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det ser ut att vara ganska avancerat vi får hoppas att det inte är alltför avancerat såna spel brukar dö snabbt.


signatur

I got a Goldenshower.

Fan va gött.
Nu kanske man äntligen kan släppa taget om gamla goa Bf2.

Medlem

Som sagt, BF2. Dom har ju tom snott map-ikonerna Inte var det någon blyg text-storlek dom har satt ovanför skallen på lagkamraterna heller!

Medlem

Ja, inte påminner det om det OFP jag brukade spela :/

Ser för övrigt roligt ut och lär bli ett köp... men om man förväntar sig ett "OFP" blir man nog bara besviken.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Det är ju endast namnet som följer med ifrån det tidigare spelet som sagt, Arma är ju den "riktiga" uppföljaren.

Inaktiv

Fy *** vad najs det ser ut!:O Detta ska definitivt köpas.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Visst, det ser ut som BF2, men personligen så tror jag inte att det är som BF2 att spela så att säga.

Lätt köp!!

Medlem

Om det liknar bf2 så tar ialla fall inte jag det som nåt negativt.
Sen att antyde att påminner om ett spel är en sak, men sen tro att hela spelet kommer vara exakt lika då får man vara rätt funtad.

Medlem

En recension av spelet här.
Jag valde översättningen från forumet då jag inte kan ett smack holländska...


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

Håller med om att det ser ut som bf2 i nästan alla filmer som släppts. Däremot säger alla förhandstittar som jag läst att det är väldigt realistiskt och inte alls likt bf2 eller cod4.

Men vi får väl se. Tror nog att det kan bli ganska bra.

Ser väldigt intressant ut, dock väntar jag tills Fz eller PCG recenserat det...

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Som sagt, BF2. Dom har ju tom snott map-ikonerna Inte var det någon blyg text-storlek dom har satt ovanför skallen på lagkamraterna heller!

Kanske beror på att ikonerna är standard i Amerikanska Armén. Eller iaf varianter på deras ikoner.

Medlem

Ser roligt ut, blir nog ett köp. PaLL3 ska ha tack för recensionen.

Inaktiv

hoppas bara att det inte blir så äckligt krävande på pc som arma 2 var

Medlem
Skrivet av flyer232:

hoppas bara att det inte blir så äckligt krävande på pc som arma 2 var

Tror att det är något snäpp mer krävande än Arma2, piss, jo jag vet.

Har jag tur så kan jag köra det på medel inställningar, men det är mer trolig att jag får köra det på minimun.:down:

Medlem

Striderna ser definetivt mer dynamiska ut än ARMA 2, men det verkar vara lite för fast paced för just min smak inom denna genre

Jag tror fortfarande om man vill ha en hyffsat realistisk soldat simulator så får man hålla sig till arma 2, men OFP2 lär nog definetivt bli ett roligt spel, dock verkar det faktiskt näst intil vara en BF2 Klon
Även då jag tyckte om BF2 och lagt ner en jäkla massa speltimmar på att spela det, så vill jag inte se OFP2 som just en bf2 FPS klon utan som en ''simulator''

vi får helt enkelt se hur resultatet blir, jag kommer i alla fall köpa det så fort det kommer ut

Medlem

Satt och tänkte på att det såg ut som CoD4 goes BF2...
Sen kom jag på att det kanske nödvändigtvis inte är något negativt. Även om det absolut inte ser ut som ett OPF-spel så kanske det är värt att köpa ändå.

Medlem

detta spel kommer bli bra


signatur

Metal is best served heavy.

1
Skriv svar