PC Gamer kollar grafikkort

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Förstår inte vitsen, alla dom grafikkort har ju redan testats på i princip dom flesta sajter som gör såna tester.. inget nytt.

PCGamer är en TIDNING. Om de skulle sluta skriva om allt som redan publicerats på nätet så skulle ju tidningen bara vara 4 sidor med roliga bildtexter typ. Tänk efter först innan ni alla spyr galla. PCGamer gör ett bra jobb. Jag förvånas alltid över alla på FZ:s forum som tror att hela världen har samma åsikt och samma kunskapsbas som just de själva.

Tilläggas ska ju även att testet publicerades i somras i PCGamer, och inte i dagarna.

Men om jag ska ge lite konstruktiv kritik till PCGamer så vore det inte fel med lite staplar på FPS-statistiken som står längst ner under varje test. Det är både snyggare och enklare att utläsa för de som inte är så insatta.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av luiga:

Jag förvånas alltid över alla på FZ:s forum som tror att hela världen har samma åsikt och samma kunskapsbas som just de själva.
.

*facepalm* Do not feed this one.

Inaktiv
Skrivet av AzeeM:

Var nog en av dee sämsta recensionerna jag har läst, man vill ju ha grafer på skiten inte bara text, sweclockers & tomshardware ftw

Ja, sen vill då jag gärna se 1-2 äldre kort som är med i testerna för att kunna jämnföra ordentligt o se om det verkligen är värt att uppgradera till något.

Medlem

Grymt att de finns idioter som gladeligen lägger 4 papp på ett grafikkort för spel som inte finns till PC marknaden längre, och som de dessutom måste byta inom ett år.
Sista idioten är inte född haha

Inaktiv

Mindre bra recension ^_^:down: dock kul att dom försöker och hoppas dom gör det bättre nästa gång.

Medlem

Är det inte summeringen som ska fylla funktionen för de som inte är lika insatta? De som vill läsa och jämföra noggrant tar sig genom de individuella sidorna medans andra skippar till det slutgivande resultatet.

12
Skriv svar