Dead Space: Extraction filmat

Robot
Medlem
Dead Space: Extraction filmat

tja, kanske inte så mycket att skryta med att det kommer vara 5 gånger mer dialog än orginalet då orginalet utspelade sig EFTER att alla människorna blivit zombifierade monster, medans uppföljaren utspelar sig före och under själva anfallet från rymdmonstrena (alltså mer människor = mer dialog = no big deal).

Orginalet hade nog varit ganska tråkigt om huvudhjälten sprungit runt och pratat för sig själv för att få ihop all dialog så att säga..

För övrigt såg Extraction inte alls så tråkig ut som jag hade trott. Kanske blir att prova ialla fall när det kommer, och funkar kontrollerna som de ska och spelet är kul så blir det kanske ett köp

Medlem

Åh jag borde köpa ett Nintendo Wii och Dead Space: Extraction till min storebror Andreas! Jag älskar min storebror så mycket. Han är den sanne gamern i det här huset och så fort det är LAN spöar han mig alltid i Warcraft 3! Jag önskar jag kunde vara lika bra som min otroligt snygga och smarta storebror. Storebror gilla första spelet till Xb360 så han blir nog glad när jag köper ett helt Wii och Dead Space Extraction till honom ;D. Det verkar väldigt nice!

Medlem
Skrivet av WaXsMoKe:

Åh jag borde köpa ett Nintendo Wii och Dead Space: Extraction till min storebror Andreas! Jag älskar min storebror så mycket. Han är den sanne gamern i det här huset och så fort det är LAN spöar han mig alltid i Warcraft 3! Jag önskar jag kunde vara lika bra som min otroligt snygga och smarta storebror. Storebror gilla första spelet till Xb360 så han blir nog glad när jag köper ett helt Wii och Dead Space Extraction till honom ;D. Det verkar väldigt nice!

gay?


signatur

Rawr

Medlem

Vill köpa det här.


signatur

Rawr

Medlem

Ser jäkligt nice ut!

Medlem
Skrivet av Crawller:
Skrivet av WaXsMoKe:

Åh jag borde köpa ett Nintendo Wii och Dead Space: Extraction till min storebror Andreas! Jag älskar min storebror så mycket. Han är den sanne gamern i det här huset och så fort det är LAN spöar han mig alltid i Warcraft 3! Jag önskar jag kunde vara lika bra som min otroligt snygga och smarta storebror. Storebror gilla första spelet till Xb360 så han blir nog glad när jag köper ett helt Wii och Dead Space Extraction till honom ;D. Det verkar väldigt nice!

gay?

Syskonkärlek fattar du väl ^^


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Asså, jag har underskattat det här spelet FÖR mycket. Verkar som om jag gjorde det i onödan.

Det här såg jäkligt najs ut, blir nog ett köp ändå.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av Dave Lister:
Skrivet av Crawller:
Skrivet av WaXsMoKe:

Åh jag borde köpa ett Nintendo Wii och Dead Space: Extraction till min storebror Andreas! Jag älskar min storebror så mycket. Han är den sanne gamern i det här huset och så fort det är LAN spöar han mig alltid i Warcraft 3! Jag önskar jag kunde vara lika bra som min otroligt snygga och smarta storebror. Storebror gilla första spelet till Xb360 så han blir nog glad när jag köper ett helt Wii och Dead Space Extraction till honom ;D. Det verkar väldigt nice!

gay?

Syskonkärlek fattar du väl ^^

Tror snarare det är så att storebroren kommit över sin lillebrors konto


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Uh det här såg ju sjukt intressant ut, jag har inte direkt haft några höga förväntningar alls på detta spel även fast jag tänkt köpa det

Men Oj det verkar vara ett väldigt interaktivt spel med massvis av dialoger och skräck, kan tänka mig nu efter jag sett denna video att det kan bli en stor hit faktist, jämnfört med capcoms Dark chronicles så verkar EA också anställt hyffsat bra Dialog spelare(skådespelare?)

Medlem

Hade ju blivit ett köp direkt om det inte varit för wii då.

Medlem

Jävla storebror..

1
Skriv svar