Nytt från Natural Selection 2

Robot
Medlem
Nytt från Natural Selection 2

Fan... Lär ju inte komma på minst 5 år till


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Själv förköpte man det så fort det var tillgängligt SE självklart!

Medlem

Står fortfarande på sidan "Fall 2009" men skulle tippa på tidigast i vinter, fortfarande ingen alpha eller beta :/. Också förbokat

Medlem

Misstänker att det kan komma en Alpha till Jul. Men spelet lär inte dyka upp förrän till våren/sommaren. Klart man har förbeställt

Inaktiv

Ful bild i nyheten, för att klargöra så använde NS2 först source motorn och ny har dom gjort en helt egen motor, som är vacker.

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Ful bild i nyheten, för att klargöra så använde NS2 först source motorn och ny har dom gjort en helt egen motor, som är vacker.

Mm, verkar lovande med deras egna motor. Atmosfären från NS1 i NS2 motorn = mums!

Medlem

Frickin sweet


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Har förhandsbokat special edition, och från vad man får se i nyheterna verkar det mer och mer lovande. Får bara hoppas på att det släpps nån gång snart också

Nice. Hoppas att de ger ut spelet snart dock men jag föredrar nog att de slipar på det tills de anser sig vara färdiga.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

ns var den bästa hl1 modden imho, ns2 kommer nog inte svika efter vad man sett och läst hittils.

Medlem

Undrar hur det blir med blink. Det var det coolaste i NS tills de gjorde om det till en flygande-tvåfoting-med-klor.

Medlem

Jag vill så gärna att spelet ska bli bra, men att döma av informationen på sidan, avsaknaden av filmer och bilder från actual gameplay och att de fortfarande hävdar att spelet skall släppas 2009 får mig att ana att spelet antingen kommer släppas väldigt ofärdigt, floppa, eller försenas ordentligt. De verkar ju till exempel fortfarande inte vara i närheten av att bestämma alla egenskaper som aliens ska ha. Sen ska ju alla dessa balanseras också. Någon förhandsbokning blir det inte förrän recensionerna börjar dyka upp.

Medlem

Kanske bara är jag men.....om man slänger ett visir på den där hjälmen....får man Halo då?

Medlem
Skrivet av asker:

Men att döma av informationen på sidan, avsaknaden av filmer och bilder från actual gameplay och att de fortfarande hävdar att spelet skall släppas 2009 får mig att ana att spelet antingen kommer släppas väldigt ofärdigt, floppa, eller försenas ordentligt.

Bilderna på armoryn gjorde dom för 1-2 år sen enligt en post från en dev på forumet. Å dom bilderna släppte dom inte för så längesen

Medlem

"De verkar ju till exempel fortfarande inte vara i närheten av att bestämma alla egenskaper som aliens ska ha. Sen ska ju alla dessa balanseras också"

De kör jue sina "reveals" med mellanrum bara för att hålla ett lagom intresse längs med den långa vägen, inte för att de inte är klara på papper. Balansen hjälper jue folk till med i alpha/beta.

Jag saknar bittert den klassiska visiren, om de inte bara vill visa att de kan göra ansikten också
Edit: Hoppsan där var den, bakfälld, nice
Edit: Nej det var den inte alls >_< aja.

1
Skriv svar