Borderlands-boonanza

Robot
Inaktiv
Borderlands-boonanza

ser fint ut

Medlem
Inaktiv

Jag är lite hypad.

Medlem

Haha, jag blir bara mer och mer intresserad av detta för varje nyhet som kommer ut på FZ


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

detta blir roligt

Medlem

Ser lite märkligt charmigt ut Men kommer det vara kul i längden?

Medlem

Älskar man det menlösa grindet i tex Diablo, så kommer man ju älska detta
Ett säkert köp från min sida.

Medlem

Fan vad jag ser fram mot detta.


signatur
Medlem

Är det bara jag som tycker att hela spelet verkade gå i slowmotion? Sjukt störande.

Medlem

gillar såna har spel ^^

Inaktiv

Must play Borderlands... väntat ett tag nu, men det blir bara bättre och bättre ser det ut som!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Kul grej med lite annorlunda stil på gfx men samtidigt tror jag det kommer straffa sig i längden och man tycker det är samma sak fast längre fram i spelet typ.... Skjut döda, skjut döda mer, skjut döda ännu mer...

Medlem

Inte för att vara allt för gnällig.. men jag tycker det verkar skitstörande att det ska ta sådan förbannat lång tid att döda fienderna.. xD Hade vart lite ballare om spelet hade vart på ett ungefär som "Serious Sam" .. med andra ord en massa monster, en massa röj och en j*vla fart istället


signatur
Inaktiv
Skrivet av MrStrange:

Inte för att vara allt för gnällig.. men jag tycker det verkar skitstörande att det ska ta sådan förbannat lång tid att döda fienderna.. xD Hade vart lite ballare om spelet hade vart på ett ungefär som "Serious Sam" .. med andra ord en massa monster, en massa röj och en j*vla fart istället

Killen som spelar har ett maskingevär och får in ett 10-tal crits i huvudet på en snubbe men han springer glatt vidare... Jag tror att jag håller med ovanstående

Medlem

det här blir tveklöst en av årets floppar. Det verkar inte finnas någon tyngd eller känsla i spelet. Träffar registreras bara som siffror, det verkar inte finnas någon vettig tracking av hur kulorna går (träffar registreras även om du siktar på sidan av målet) och det värsta är att det inte verkar vara någon form av rekyl eller motstånd när man skjuter.

Det är saker som dödar FPS spel, även om de har "RPG" inslag.


signatur

???????????????

Medlem

Ska spelet se ut så där eller är det nåt fel.
Det var det fulaste jag nånsin sett.

Medlem

Nu har jag blivit övertygad, kommer INTE köpa detta spelet, hatar spel i allmänhet som man måste skjuta 1-2 mag / gubbe för att döda, och som det skrevs innan, flertalet crittar i huvudet och han dog fortfarande inte, nej tack.......

PS. Grafiken sög stenhårt också, varför tror speltillverkare att man köper nya saker till datorn, greafikkort osv. för flera tusen kronor om året? Jo för att man gillar snygg grafik, och så kommer detta DS.

Medlem

det varkar sw33t


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

det skulle uppskattas om dom kunde släppa system kraven.....


signatur

no i will not go loladin no not at all

1
Skriv svar