Pink Floyd öppna för musikspel

Robot
Pink Floyd öppna för musikspel
Medlem
Pink Floyd öppna för musikspel

Man börjar undra hur många olika musikspel dom kan skapa innan folk slutar köpa dom.

Ofan, har de KRÄNKT 200 miljoner album genom åren? Inte konstigt att de slutat göra musik eftersom dessa album måste mått riktigt dåligt på grund av MOBBNINGEN då.

Det hade ju varit en annan sak om de hade krängt 200 miljoner album, vilket de nu inte har enligt artikelförfattaren...;)

Haha tänkte precis fråga hur tusan de kränkt 200 miljoner album men du var före.

Medlem

Haha, skönt typo där.

Jag är för övrigt en av de lättlurade idioter som skulle köpa Floyd Hero i sådana fall.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Shit happens Calle. Ingen är perfekt. När vi har konstaterat det kan du väl fixa citaten oxå? =D

Medlem

Fina nyheter. Väntat på att Pink Floyd officiellt ska släppas, istället för att behöva ta hem hackade versioner av spelet där en amatör suttit & knåpat med hur knapparna ska tryckas.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem
Skrivet av Nick Mason:

Trots att han irriterar sig på att ungdomar spelar plastinstrument istället för riktiga

Detta irriterar jag mig på att flera av dom stora gitarristerna och musikerna går och säger i tidningar och allt vad det heter.
Då det är väldigt många som börjar spela riktiga instrument på grund av just dessa spel.


signatur
Medlem
Skrivet av Ramrod:
Skrivet av Nick Mason:

Trots att han irriterar sig på att ungdomar spelar plastinstrument istället för riktiga

Detta irriterar jag mig på att flera av dom stora gitarristerna och musikerna går och säger i tidningar och allt vad det heter.
Då det är väldigt många som börjar spela riktiga instrument på grund av just dessa spel.

Aa tycker också det är lite dumt formulerat av honom. Men han har iofs rätt, av de kanske 40 vänner jag har som har Guitar Hero hemma är jag och mina två kusiner dem enda som började spela riktig gitarr efter att ha spelat spelet (vi började spela gitarr en vecka efter att ha spelat Guitar Hero 1 ).. Jag tror det är ytterst få som börjar spela riktigt instrument efter ett sånt här spel, eftersom spelet inte liknar en riktig gitarr på något sätt alls...

Jag kommer inte köpa detta spelet trots att Pink Floyd är mitt favoritband. Det finns verkligen inget band jag älskar mer, men jag tänker inte gå in i fällan att slösa mina pengar på dessa spel längre.
Det kommer nog inte sälja lika mycket som RB Beatles, men förhoppningsvis kommer folk, ifall spelet nu görs, få upp ögonen för det underbara bandet Pink Floyd är.

Medlem

Man får hoppas att de börjar distribuera sin musik digitalt med snart, många stackars ungar som aldrig får uppleva denna magiska musik. Samma sak med Led Zeppelin, Beatles osv.

Medlem

du har misslyckats med citat-taggen med: [guote]

Medlem

Fan vad härligt, vore kul och ge sig på "Great Gig In The Sky" med ett par pilsner i kroppen


signatur
Medlem

Fasen vad fint det hade varit med lite floyd till GH/RB!

Fattar inte riktigt varför alla artister sågar GH-konceptet, visst det är långt ifrån att spela riktig musik, men jag själv spelar gitarr och har märkt hur jag faktiskt fått bättre teknik mkt tack vare GH ! Det har också fått mig att vilja lära mig GH-låtar på vanlig gitarr

Medlem
Skrivet av Lith:

Fan vad härligt, vore kul och ge sig på "Great Gig In The Sky" med ett par pilsner i kroppen

Solot i Comfortably Numb då?

Verkar som dom har hajjat att äldre publik har mer deg o bränna på spel. Först beatles och nu PF.

1
Skriv svar