Medlem

Fick det idag, lirar för fullt och skade en snubbe i ottawa (deras hemma match) med en tackling i mitten på andra. E inne i mitten på tredje nu och dom buar fortfarande ut mej så fort jag har pucken haha, nice touch EA ^^

Medlem

Kör som Målvakt i Phoenix Coyoties på Be a pro läget, hittills är det bara tummen upp. Vi målvakter får äntligen mer motstånd än i 09.

Medlem

Har lirat hela dagen, grymt roligt. Dock stämmer det att en hel del saker man störde sig på i 09 fortfarande finns kvar.

Nått som verkligen gjorde mig lack var när jag upptäckte att man istället för att kämpa för bonusprylarna kunde köpa skiten för microsoft points. Vilket gör att massvis med folk glider runt redan nu i online lägena med den fetaste utrustningen. Visst vore det okej om man kunde köpa den för användning i offline be a pro.
Men att man kan köpa till sig ett övertag (även om det nu må vara ganska litet) i lägen som t.ex online ligan, riktigt dåligt.

Medlem

Vad är upp med de sänkta exp-nivåerna? Jag har bara spelat den första NHL-matchen efter prospect draften, men jag fick bara 9-10 exp per kategori, trots att jag fick A-rating. Motsvarande insats i 09:an gav sisådär 20 exp per styck.

Är det bara i första matchen? Eller är det olika beroende på vilken svårighetsgrad man spelar på? (Jag spelade på rookie nu för att komma in i rätt rytm igen)

Som sagt, bara en match, men jag blev mycket förvånad.

Någon som kan hjälpa mig med lite insikt?

Inaktiv

Men inget Elitserien antar jag? Trist att dom struntat i den ligan på sistone... eller kan någon upplysa mig om detta?

Medlem
Skrivet av Jimea:

Men inget Elitserien antar jag? Trist att dom struntat i den ligan på sistone... eller kan någon upplysa mig om detta?

Jodå, Elitserien finns med.


signatur

Robin,
Frilansare

Medlem
Skrivet av Jimea:

Men inget Elitserien antar jag? Trist att dom struntat i den ligan på sistone... eller kan någon upplysa mig om detta?

På sistone? Vad jag vetat så har elitserien funnits på dom NHL jag lirat senaste åren, 08, 09 och nu 10. Elitserien fanns ju även på PC i 2004, 2005, 06 och 07. Elitserien fanns väl även som expansion till NHL 2001. Är väl endast 2000, 2002 och 2003 som Elitserien inte funnits med alls under 2000-talet.

Inaktiv

08,09 hade bara bantade versioner.

Men 10:an verkar ha hela med slutspel. Kanon!

Inaktiv

Jag har funderat på en sak... Varför kommer nhl 10 ut 2009 och inte 2010? Samma sak me alla andra ea sports spel :s


signatur

[/5] "powernap over"

Medlem

Hoppas dom fixat så man få se repriser på dom avgörande målen i Sudden Death... På demot får man inte de, och tycks minnas att man inte få se repris i 09 heller..

Så irriterande om man lyckas vinna matchen i sudden me ett snyggt mål, men inte få se repris på de..


signatur

PSN: Draobs

dzl
Medlem

Nhl10 är perfekt. EA får väldigt svårt att göra 11:an bättre

12
Skriv svar