Halo 3: ODST åter filmat

Robot
Medlem
Halo 3: ODST åter filmat

Är det bara jag som inte ser filmen? Hittar den inte i filmarkivet heller.

Medlem

nop jag kan innte heller se den eller är det ??


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Redaktör

Mysko, funkar utmärkt här.


signatur
Inaktiv

Japp, fungerade finfint här också. Börjar bli lite smått intresserad av spelet, när man också sett lite mer från det ;), från att inte varit det alls.

Medlem

yeah! varför kommer den inte det 19? då skulle det har varit ett perfekt födelsedagspresent åt mig

Medlem

önskar att jag inte flashat mitt 360, för det gick sönder o microsoft lagar inte flashade 360n

Inaktiv

Längtar som fan

Medlem

Det här ser mycket roligare ut än de "riktiga" Halo-spelen!

Medlem
Skrivet av Tompa:

Mysko, funkar utmärkt här.

Nu fungerar det, i varje fall.

Medlem
Skrivet av Lerner:

önskar att jag inte flashat mitt 360, för det gick sönder o microsoft lagar inte flashade 360n

Nej men de gör det flesta som flashar konsoller i butik,

Ska bli intressant att se hur ODST artar sig
Blir nog bra.


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Är väl inget direkt Halo-fan (tycker att det är kul att köra i co-op men inget mer) men det här blev jag faktiskt riktigt sugen på nu, en gigantisk bonus i form av Firefly-gänget också;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

frickin sweet


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Lerner:

önskar att jag inte flashat mitt 360, för det gick sönder o microsoft lagar inte flashade 360n

fan så rätt.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Är väl inget direkt Halo-fan (tycker att det är kul att köra i co-op men inget mer) men det här blev jag faktiskt riktigt sugen på nu, en gigantisk bonus i form av Firefly-gänget också;)

Kan inte annat än att hålla med. Har aldrig förstått mig på den överväldigande förtjusningen som många verkar ha för resten av serien, men ODST såg faktiskt rätt intressant ut. Kanske kan bli ett köp någon gång.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Tror detta blir klart bättre än dem tidigare plus Firefight verkar superbt.

Medlem

ingen som har sett deras cinematic trailer..den är ju sjukt grymt

http://www.gametrailers.com/video/full-length-exclusive-halo-...

kolla och dregla

Medlem
Medlem

Jag gillar förändringarna som att taktik nu spelar en större roll då man inte längre kan slakta på utan måste ta skydd ganska ofta. Bra att de tog bort dual wield och stämningen verkar ligga på top:)


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av beersgarden:

Är väl inget direkt Halo-fan (tycker att det är kul att köra i co-op men inget mer) men det här blev jag faktiskt riktigt sugen på nu, en gigantisk bonus i form av Firefly-gänget också;)

Kan inte annat än att hålla med. Har aldrig förstått mig på den överväldigande förtjusningen som många verkar ha för resten av serien, men ODST såg faktiskt rätt intressant ut. Kanske kan bli ett köp någon gång.

får ta och hålla med, riktigt överraskande.

Medlem

Kampanjen verkar mkt roligare än halo 3's kampanj. Sen gillar jag skarpt de nya vapena med ljuddämpning. Givetvis har man lagt en bokning för länge sen.
Men nästa vecka då jävlar ^^

Medlem

Blä för halo

Skrivet av xector:

Blä för halo

Blä för halohatare!:evil:


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:
Skrivet av xector:

Blä för halo

Blä för halohatare!:evil:

blä för fanbois


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Undra om utvecklaren har spelat några andra spel förutom Halo-serien..

Medlem
Skrivet av Kaeghos:

Börjar bli lite smått intresserad av spelet, när man också sett lite mer från det ;), från att inte varit det alls.

Samma här, måste vara den übercoola live action-trailern som förfört mig

Sen var det inget fel på det där tuffa visiret heller.

Medlem

min inställning har varit typ "blä ännu ett överhypat halospel", men efter att ha sett denna film är jag faktiskt lite intersserad. ser tusen gånger bättre ut än de föregående spelern


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Spelade Halo 1 hos en kompis och gillade det i coop. Köpte sen Halo 3 till min 360 och tröttnade (på både singel och coop) efter 3-4 timmar och sålde det vidare. Detta så dock riktigt intressant ut måste jag säga, kan nog mycket väl bli ett köp.

/ LordDaimos

Medlem

Ser klart bättre ut än Halo 2 och 3, bra att dom tog bort dual wield och auto heal


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Mer hype


signatur

Metal is best served heavy.

12
Skriv svar