ArmA 2 patchat igen

Robot
Medlem
ArmA 2 patchat igen

awesome
För dem som inte vet så är det alla beta patcharnas fixar som buntats ihop till en full version patch
finns en server exe också nu.

Medlem

Jag har visserligen bara spelat demot... men Arma2 kändes riktigt stelt och krångligt måste jag säga. Jag tror de skyndade ut spelet för att det skulle hinna före Operation Flashpoint 2.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Jag tror de skyndade ut spelet för att det skulle hinna före Operation Flashpoint 2.

Tyckte jag var bra så personer som gillade orginalet inte blev lurad att tro att Operation Flashpoint 2 är en uppföljare... Vid detta laget vet fans/personer med intresse för soldat simulatorer att det är Arma som gäller.

Hoppas att det inte blir en 4gb steam nerladdning när jag kommer hem!!!!


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av Baxalasse:
Skrivet av T.Mani:

Jag tror de skyndade ut spelet för att det skulle hinna före Operation Flashpoint 2.

Tyckte jag var bra så personer som gillade orginalet inte blev lurad att tro att Operation Flashpoint 2 är en uppföljare... Vid detta laget vet fans/personer med intresse för soldat simulatorer att det är Arma som gäller.

hmm,, dom som gillade originalet bör vetat bättre med tanke på hur gammalt det är. väldigt svårt att missa.
Personligen kunde jag inte bry mig mindre vad dom kallar spelen för jag köper inte uppföljare bara för det är uppföljare.

Inaktiv

gött att dem fixat musen nu så den inte är så seg. Men dem ahr knappt fixat nåt för prestandan som känns väldigt viktigt eftersom det är nästan ospelbart i kampanjen

Medlem
Skrivet av Umarrion:

gött att dem fixat musen nu så den inte är så seg. Men dem ahr knappt fixat nåt för prestandan som känns väldigt viktigt eftersom det är nästan ospelbart i kampanjen

Vad har du för hårdvara?
Funkar fin fint för mig i campaignen

Medlem

Bara 3-4 patchar till så är det färdigt att gå guld.

Medlem

Tyvärr är det fortfarande ett skitspel i grund och botten. Som någon sa, 3-20 patchar till så kanske det hade varit klart för att tryckas och säljas.

Medlem
Skrivet av Fisse:

Tyvärr är det fortfarande ett skitspel i grund och botten. Som någon sa, 3-20 patchar till så kanske det hade varit klart för att tryckas och säljas.

agreed

Inaktiv

Har länge velat prova spelet men vill inte chansa på att gå ner till spelbutiken o köpa det på grund av videos jag har sett på Youtube. Det enda som stör mig RIKTIGT mycket när man ser 'Gameplay' är rösterna i spelet :/ O jag undrade bara om det är fixat eller om det fortfarande är så.... För jag tåler inte spel som har fesna röster och sånt skicka gärna ett meddelande till mig o berätta om spelet

Medlem

Rösterna är galet irriterande, ja, men det finns en mod som tar bort 90% av dem och behåller endast de viktigaste. Du ser fortfarande texten därnere dock.

Köpte spelet för att jag trodde det skulle vara oändligt kul att spela på internet. Dock så verkar det nästan endast vara tyskar och ryssar som spelar, och då kör de på banor som är på tyska desstom.

Dessutom kör folk endast en eller två tråkiga banor som består till större delen av att man ska springa över halva ön. Detta trots att det är jättelätt att göra en egen bana som är skoj att spela.

Jag förstår bara inte...

Medlem

Wartex, gå med i ett eller fler communities som spelar på lösenordsskyddade servrar så att du slipper spela bajs som Evolution, Domination och Berzerk

Medlem

Hade helt galet kul med detta i singelplayer, men tyckte inte det var riktigt värt att förstöra upplevelsen med allehanda buggar/irriationsmoment så har valt att vänta Kommer nog bli riktigt bra så småningom.


signatur
Medlem

Arma 2 liras bäst med en seriös klan, med välplanerade operationer som kan ta uppåt till några timmar eller en välbyggd COOP bana med ett gäng så testa det innan ni lägger arma 2 på hyllan

OFP ARMA och Arma 2 har aldrig direkt varit någon höjdare inom singelplayer, dock är editorn för skapa nya banor en riktig höjdare

1
Skriv svar